Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tasere er fine men det tager for kort tid at tage den frem.


gamertossen

Recommended Posts

Hvis man i mere end et milli sekund gør noget ulovligt trækker poltiet en taser ud og skyder og så er man done instant. Tasere skal være gode, men det her er simpelthen for meget. Måske adde "forbereder våben" på 2 sec eller noget ville gøre det mere tåleligt,

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, gamertossen skrev:

Hvis man i mere end et milli sekund gør noget ulovligt trækker poltiet en taser ud og skyder og så er man done instant. Tasere skal være gode, men det her er simpelthen for meget. Måske adde "forbereder våben" på 2 sec eller noget ville gøre det mere tåleligt,

Nej tak du! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, gamertossen skrev:

@Jimmi Smid gerne et argument

Har jeg da lige gjort, mit argument, er et post som er blevet lukket. Hvis du kigger dig lidt om på forum, kan du se, at der har været massere af opslag omkring dette. Desuden er der INGEN, cooldown på dem, hvilket er en god fordel for politiet, fordi de nye våben skader mere end FA:S våbenene gjorde

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, gamertossen skrev:

Det er ikke et argument men,  ok 🙂 

Det er det så, kom igen, men hvis du bare tager dig fem minutter i "Afsluttede forslag" vil også se at dette ikke kommer til at blive en realitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

@gamertossen

Prøv du at forestille dig en situation hvor der er en der trækker en MSR på dig du har en reaktionsævne på cirka 2 sek Og trækker derfor din taser frem du skal vente 2 sek til at den er klar mens han skal vente 5 sek - 2 sek ( Din reaktion) så står du der med din taser og kan ikke nå at gøre andet end at blive skudt for du kan ikke nå at forberede et rigtigt skyde våben

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

@gamertossen

Prøv du at forestille dig en situation hvor der er en der trækker en MSR på dig du har en reaktionsævne på cirka 2 sek Og trækker derfor din taser frem du skal vente 2 sek til at den er klar mens han skal vente 5 sek - 2 sek ( Din reaktion) så står du der med din taser og kan ikke nå at gøre andet end at blive skudt for du kan ikke nå at forberede et rigtigt skyde våben

Hvis der blev tilføjet cooldown på Tazeren, vil det være ligesom i gamle dage uden cooldown, et helvede at være betjent og alt for nemt at skyde dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak, @Aske et argument :).

 

Ja, jeg ser det godt for mig, men forskellen er rimlig stor. Som du selv siger det tager 5 sek at forberede et normalt våben. Så har betjenten 3 sekunders reaktion tid hvis han ikke allerede har taseren ude, plus det tager kun et skud fra taseren for at betjenten har vundet situationen, mens den kriminelle både har en 5 seks, timer plus skal høvle mellem 5-10 skud ind i betjenten før han ligger sig ned.

@Jimmi Sådan siger jeg ikke det skal være. Taseren er bare for hurtig at tage frem nu.

BTW god stil med den minus rep, laver ligesom røvslikker argumentet for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, gamertossen skrev:

Ja, jeg ser det godt for mig, men forskellen er rimlig stor. Som du selv siger det tager 5 sek at forberede et normalt våben. Så har betjenten 3 sekunders reaktion tid hvis han ikke allerede har taseren ude, plus det tager kun et skud fra taseren for at betjenten har vundet situationen, mens den kriminelle både har en 5 seks, timer plus skal høvle mellem 5-10 skud ind i betjenten før han ligger sig ned.

Så er vi begge enig det er en dum ide fordi politiet ender med at blive skudt 9 ud af 10 gange

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, gamertossen skrev:

Tak, @Aske et argument :).

 

Ja, jeg ser det godt for mig, men forskellen er rimlig stor. Som du selv siger det tager 5 sek at forberede et normalt våben. Så har betjenten 3 sekunders reaktion tid hvis han ikke allerede har taseren ude, plus det tager kun et skud fra taseren for at betjenten har vundet situationen, mens den kriminelle både har en 5 seks, timer plus skal høvle mellem 5-10 skud ind i betjenten før han ligger sig ned.

@Jimmi Sådan siger jeg ikke det skal være. Taseren er bare for hurtig at tage frem nu.

Læg dog forhelvede mærke til hvad jeg skriver for satan! 

 

4 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvis der blev tilføjet cooldown på Tazeren, vil det være ligesom i gamle dage uden cooldown, et helvede at være betjent og alt for nemt at skyde dem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke hvorfor du vil have os så meget til at komme med argumenter.. du kan jo tydeligt selv se ud fra reaktionerne at vi ikke kan lide dit forslag og der ingen grund til at ændre på tingene.. Føler bare det en af de der "det skete en gang og jeg blev triggered og nu laver jeg et forslag om det" 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jimmi Chill brokski, jeg har læst det. jeg snakker et lille cooldown så det ikke er umuligt at agere som kriminel i visse indstancer. 

 

@Aske lige nu bliver den kriminelle taset og arresteret 9/10 gange så det er ikke meget bedre.

@Sunix Fair at du synes det. Men jeg har over 200 timer på serveren og spillet på den siden 2016 så jeg har været ude for mange forskellige situationer hvor det er gået godt og dårligt. Men en interation med politiet er kun gået to veje: en fed gun fight eller instant tase og arrest.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, gamertossen skrev:

@Aske lige nu bliver den kriminelle taset og arresteret 9/10 gange så det er ikke meget bedre.

Det vil jeg meget gerne se noget statistik på.

1 minut siden, gamertossen skrev:

@Jimmi Chill brokski, jeg har læst det. jeg snakker et lille cooldown så det ikke er umuligt at agere som kriminel i visse indstancer. 

Jeg mener bare, at hvis der bare kom et lille cooldown på tazeren vil det ødelægge ALT for politiet, som i forvejen er presset. Desuden reloader tazeren ikke hvis du ikke har den i hånden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jimmi skrev:
4 minutter siden, gamertossen skrev:

@Aske lige nu bliver den kriminelle taset og arresteret 9/10 gange så det er ikke meget bedre.

Det vil jeg meget gerne se noget statistik på.

 

Det var taget fra akses overdrivelse, men det er klart sagen hvis man lige hurtigt har en lockpick fremme i byen eller noget, man kan ikke snakke sig ud af den så man er 9/10 gange bare rent ud sagt fucked.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, gamertossen skrev:

@Sunix Fair at du synes det. Men jeg har over 200 timer på serveren og spillet på den siden 2016 så jeg har været ude for mange forskellige situationer hvor det er gået godt og dårligt. Men en interation med politiet er kun gået to veje: en fed gun fight eller instant tase og arrest.

Nu er det sådan jeg, at "jeg har 2573 timer på serveren", og du har mange andre måder at ende et møde med politiet på.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, gamertossen skrev:

 @Aske lige nu bliver den kriminelle taset og arresteret 9/10 gange så det er ikke meget bedre.

Ved du hvad jeg smutter ind her i morgen med at våben 10 eftersøgt så tæller jeg lige om jeg bliver arrested 9 ud af 10 gange. Jeg vil allerede bette på at det bliver jeg ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, gamertossen skrev:

Det bliver nok ikke en realitet hvis alle røvslikkerne slår til, som vi ser ske allerede 😉.

Du er ikke klog nok til at lave et forslag hvis du af alle mennesker kalder Jimmi en røvslikker. 

 

1 time siden, gamertossen skrev:

BTW god stil med den minus rep, laver ligesom røvslikker argumentet for mig.

hvad fanden fabler du om dreng?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, gamertossen skrev:

Fair at du synes det. Men jeg har over 200 timer på serveren og spillet på den siden 2016 så jeg har været ude for mange forskellige situationer hvor det er gået godt og dårligt. Men en interation med politiet er kun gået to veje: en fed gun fight eller instant tase og arrest.

Hvis du har spillet på severen i over 200 timer siden 2016, så har du godt nok ikke spillet meget.. Fam.. Der har været så fucking mange forslag med det ene eller andet våben eller arrest baton har været for op. Men i sidste ende så er det godt som det er, fordi politiet skal jo fandme have nogle fordele med alt det pis de bliver udsat for i forvejen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså hvis du vælger og bruge hjernen som kriminel, så er det utrolig nemt at dræbe politibetjenten. Du skal selvfølgelig ikke tag en gun frem foran hans dejlige taser prøv derimod og gem dig bag noget. Hvis han misser sit taser skud, så har du allerede vundet medmindre du er lort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som alle andre nævner, så er det svært nok at være politi i forvejen. De skal ikke forringes. 
Vi må gå ud fra, at en betjent er trænet og er professionel til at håndtere våben. Hvis du derimod tit taber mod en betjent så overvej og lade vær med at copbaite.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.