Hop til indhold
Stavox

[Solved] Greenberg - Klage!


Wahwi

Recommended Posts

7 hours ago, Agent_Nillar said:

Det forklartet stadig ikke. Da du hoppet hurtigt oppe på taget?

Det var i det tempo jeg kom der op og når du bliver ved med at køre i det der så syntes jeg egentligt du skal komme med nogle beviser for det er jo kun dig der siger dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke se hvor meget mere der er at tale om.

Der er ingen beviser på at Greenberg har gjort noget forkert.

Der er beviser på at det er muligt at komme op på taget legit, så kan slet ikke se det store problem.

Jeg syntes egentligt bare, at vi bør lukke den her, da der ikke rigtigt er mere at diskutere. (Medmindre du har nogle beviser)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, [EBP] Emil said:

Kan ikke se hvor meget mere der er at tale om.

Der er ingen beviser på at Greenberg har gjort noget forkert.

Der er beviser på at det er muligt at komme op på taget legit, så kan slet ikke se det store problem.

Jeg syntes egentligt bare, at vi bør lukke den her, da der ikke rigtigt er mere at diskutere. (Medmindre du har nogle beviser)

Jeg er også lidt i tvivl omkring hvad du vil diskutere yderligere?!

Link til kommentar
Del på andre sites

1.21: Tal pænt til andre spillere. Det er ikke altid tydeligt, om du taler IC eller ej, så lad være med at svine hinanden. Tal pænt, det sætter alle pris på.

 

Du har lavet brud på denne regel, og jeg var selv inde på serveren og se du fik den straf, så forstår godt hvorfor du fik den straf du skulle have da du enda også snakker grimt til en der er i arbejde og hjælper folk. Så hjælper det ikke du snakker grimt og kalder ham for "fag" som jeg mener udtales bøsse. Ellers har jeg intet at kommentere i denne sag da det ikke indblander mig, ville bare tilføje.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Agent_Nillar said:

Ja, han forstår ikke at hvis man siger Fag så skal man da udlukkes 24 timer af en server. Når man faktisk har købt vip rip mine sidste dage!

Pga at han ikke forstår hvad Fag betyder åbenbart.

Inden du køber et produkt så læs TOS. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nillar først og fremmest er din attitude ikke iorden og at du ikke selv kan se du har brudt en regel er dit problem. Men at du begynder at svine folk til som rent faktisk arbejder gratis for serveren og sørger for at alle på serveren kan færdes er ikke iorden. Det måde Greenberg håndterede sagen er helt iorden da du ikke skal skyde uden at de selv er armeret, og slet ikke begyndte at kalde ham nogle skældsord.

Føler du at denne sag ikke er blevet håndteret kan du frit sende mig en PM her på forum med dit kritik så skal jeg nok sørge for at svare.

 

Ingen handling - lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.