Hop til indhold
Stavox

[Solved] Greenberg - Klage!


Wahwi

Recommended Posts

Dit ingame navn:  TQN Smølfen

 

Staff ingame navn: Greenberg

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:33514043

 

Staff SteamID: "Ved jeg ikke?"

 

Forklar situationen: Tjaa.. Vi kan starte med at jeg var Politi. Så kommer Greenberg hoppene oppe på taget af PD, så siger alle at han skal gå ned men han er bare flabet som han altid er. Og hopper videre selvom han godt ved at vi har sagt det. Han gør det kun for at være flabet. Så tazer jeg ham så. Og det gør alle faktisk. Så da ingen magtet mere. Bliv jeg ved og så tog han fat i mig og banned mig fra Politi styrken. Og bagefter går jeg lidt for mig selv og siger "(Nej nej,,, en fag.)" Og så hør han det så og banner mig i 24 timer.

 

Hele Politi styrken ved det.... Så nok 10 på serveren ved det.

 Så der er mange beviser

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Smølf, skal vi starte fra toppen hvor du valgte istedet for at komme op og hente mig og få mig ned eller arreste mig, vælger du at gå lidt væk og skyde på mig hvilket er et brud på politi reglerne, det får du så jobban for.
Derefter går du tilbage og vælger og kalde mig en faggot det er vel fint nok, men så forventer du vel også at du får en straf for det?!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, han forstår ikke at hvis man siger Fag så skal man da udlukkes 24 timer af en server. Når man faktisk har købt vip rip mine sidste dage!

Pga at han ikke forstår hvad Fag betyder åbenbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, LemonFlaMe [Hell Leader] said:

han sagde til mig at jeg bare skulle taze/arest ham haha tror kun du fik ban pga dit sprog :=) det burde så ikke være 24timer lol.

Det ved jeg ikke når klokken er 2 er der ikke så meget straf i et par timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

c701b4373a9a43d3ac78a2b5cd09da10.png

Her er definitionen af fag, hvis nogen skulle være i tvivl.

Der er intet galt i at være homoseksuel, men "fag" er en nedladende måde at sige det på. Læg mærke til "informal offensive".

Det at du har købt VIP, gør dig ikke immun.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej nej ej...

 

Så du synes ikke at 24 timer er meget?

 

Greenberg:  Det ved jeg ikke når klokken er 2 er der ikke så meget straf i et par timer.

 

Hvad så med i morgen der kan jeg jo ikke spille eller i morgen? 

 

-_-

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan spille når de 24 timer er gået. 

Det er din egen skyld, hvis du vil have undgået bannet, skulle du måske ikke sige "en fag" højt, men måske sige det for dig selv, uden at holde din "tale" knap inde.

 

Desuden kan du heller ikke bare skyde efter ham, når du sagtens kan arreste ham, og han ingen trussel udgør mod  dig!

Greenberg har intet gjort forkert i denne sammenhæng.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

I know....

 

Men hør du ikke efter?

24 timer det er rimelig meget for at sige Fag. Når du selv har sagt grimme ord, jeg kan huske på Evo_City hvor du har sagt nogen ord som ikke høre hjemme som Staff.

Men for det andet, så ved jeg jo godt det med VIP er ligeglad. Men bare at du kan finde på det. Jeg synes at 24 timer er ordenligt meget for et "ORD"

Nu kan jeg ikke spille der inde i 2 dage? Fordi i dag og efter skole imorgen, kan du slet ikke se det?

For et ORD!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Agent_Nillar said:

24 timer det er rimelig meget for at sige Fag. Når du selv har sagt grimme ord, jeg kan huske på Evo_City hvor du har sagt nogen ord som ikke høre hjemme som Staff.

Hvis du fik 2 timer, ville du jo bare gå i seng, og logge ind igen i morgen. Det ville jo gøre straffen fuldstændig nytteløs.

For at det overhovedet skal være en straf, bliver det nødt til at være lidt længere tid, lige i den her situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, Agent_Nillar said:

I know....

 

Men hør du ikke efter?

24 timer det er rimelig meget for at sige Fag. Når du selv har sagt grimme ord, jeg kan huske på Evo_City hvor du har sagt nogen ord som ikke høre hjemme som Staff.

Men for det andet, så ved jeg jo godt det med VIP er ligeglad. Men bare at du kan finde på det. Jeg synes at 24 timer er ordenligt meget for et "ORD"

Nu kan jeg ikke spille der inde i 2 dage? Fordi i dag og efter skole imorgen, kan du slet ikke se det?

For et ORD!!!

Det er ikke kun for det ene ord, mere betydningen bag ordet. 

 

Hvis man skyder en hel flok personer(mass rdm), det er jo også bare 1(én) fejl. Men en fejl som har stor betydning!

Link til kommentar
Del på andre sites

Casper og Emil.

 

Bare at han gør det for at være "FLABET" er klamt som Staff.

Kan i slet ikke se det jeg siger det for sidste gang.

Flabet Flabet Flabet.

 

Det er så nemt og se, han bliver ved og ved. Det er virkelig klamt og ulækkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Agent_Nillar said:

I know....

 

Men hør du ikke efter?

24 timer det er rimelig meget for at sige Fag. Når du selv har sagt grimme ord, jeg kan huske på Evo_City hvor du har sagt nogen ord som ikke høre hjemme som Staff.

Men for det andet, så ved jeg jo godt det med VIP er ligeglad. Men bare at du kan finde på det. Jeg synes at 24 timer er ordenligt meget for et "ORD"

Nu kan jeg ikke spille der inde i 2 dage? Fordi i dag og efter skole imorgen, kan du slet ikke se det?

For et ORD!!!

Kan fortælle dig at jeg tænkte på at give dig 3 dage, så tænker du var ret heldig det er jo som sagt ikke min skyld at du vælger at dumme dig, og derfor medføre det din straf. Syntes ikke det er relevant at give dig et part timer og så kan du smutte i seng og vågne op imorgen og ingen straf have.

Link til kommentar
Del på andre sites

Casper jeg skød ham ikke engang?

Jeg ramte ham ikke. Og han fattet jo tydelig vis ikke noget. Når han skal spille smart, fordi jeg råber og skriger af ham og siger at han skal smutte ned. Og jeg gider ikke bugge mig op som han har gjort.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var jeg tilfældigvis i samme tilfælde, hvor han snakkede med dig. 

 

Om han hopper på taget eller ej, kan være ligemeget. 

Han står i A.O.S, det betyder at du bare kan gå op efter ham og arrestere ham.

Eller hvis han bliver ved warrant ham for provokation!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Agent_Nillar said:

Bare at han gør det for at være "FLABET" er klamt som Staff.

Kan i slet ikke se det jeg siger det for sidste gang.

Flabet Flabet Flabet.

Hvis han er flabet overfor dig som politi, så må du jo arrestere ham.

Du skal jo selvfølgelig ikke skyde ham som betjent, bare for det.

 

1 minute ago, Agent_Nillar said:

Jeg siger heller ikke et par timer. Men måske 5 eller 10 men 24!

 Igen, 5-10 timer gør ingen forskel, da du bare kunne gå i senge, og logge ind igen næste dag.

24 timer er efter min mening en 100% fair straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lig mærke til. At der er to i denne Klage. Som giver mig rart, det er dem som har set det i modsætningen til Casper som bare har siddet i sin latterlige bil og intet har set. Han bakker dig bare op.

 

De stod ved siden af vejen og jeg stod lidt længere væk. Da jeg begyndte og skyde.

 

-_-

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Agent_Nillar said:

Casper jeg skød ham ikke engang?

Jeg ramte ham ikke. Og han fattet jo tydelig vis ikke noget. Når han skal spille smart, fordi jeg råber og skriger af ham og siger at han skal smutte ned. Og jeg gider ikke bugge mig op som han har gjort.

 

 

1. Det er ikke en bug det er en del af mappet som er temmelig nem at bruge og som der ingen regler er imod at bruge.
2. Jeg går fra 100-18 hp da du tilsyneladende ikke rammer mig.
3. Kan du komme mere ind på hvordan det er flabet at jeg rp'er på den måde som jeg gør?

Derudover mener dine venner jo kun at din straf er for lang og intet andet, så er det bare sådan at det er op til os staffs at vælge straffen.

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutes ago, Agent_Nillar said:

Lig mærke til. At der er to i denne Klage. Som giver mig rart, det er dem som har set det i modsætningen til Casper som bare har siddet i sin latterlige bil og intet har set. Han bakker dig bare op.

 

De stod ved siden af vejen og jeg stod lidt længere væk. Da jeg begyndte og skyde.

 

-_-

Du ved jo overhovedet ikke hvor jeg var på det tidspunkt. 

 

Og at begynde og kalde det "Latterlige bil" gør skam ikke sagen meget bedre. 

Jeg kan argumentere for min sag, jeg har været der, derfor skriver jeg her. 

Dette er kun for at få en anden vinkel på sagen, eller for at få flere vinkler, så er der mere at gå ud fra!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen. Emil jeg gider sku da ikke bruge 5 min på at klare en parkour som man faktisk ikke må bruge. Det er jo failrp, det er jo latterligt.

 

Så jeg ville heller sige at han skal smutte og det sagde vi alle sammen. Men han skulle jo lige vise sig frem og lade vær. 

Det giver mig spat at en på sådan en alder. Kan være så irriterende.

 

Kan godt se det for jeres side. Hvis vi stod begge på jorden. Men nu hvor jeg ikke kan nå ham og han måske faktisk bare har brugt Noclip for at komme der op.

Så er det jo klamt, Indse det nu

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Agent_Nillar said:

Jamen. Emil jeg gider sku da ikke bruge 5 min på at klare en parkour som man faktisk ikke må bruge. Det er jo failrp, det er jo latterligt.

Må man ikke lave parkour, fordi det er failrp?

Er ret sikker på, at parkour er muligt...

Det ser da rimeligt realistisk ud...

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Agent_Nillar said:

Kan godt se det for jeres side. Hvis vi stod begge på jorden. Men nu hvor jeg ikke kan nå ham og han måske faktisk bare har brugt Noclip for at komme der op.

Så er det jo klamt, Indse det nu

Nu beskylder du mig også for at have brugt noclip og det er vel en ret hård beskyldning har du så nogle beviser på det eller hvordan og hvorledes?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Agent_Nillar said:

Syntes bare at du hoppet rimeligt højt og hurtigt. Så du brugte faktisk Noclip for at kunne hoppe hurtigtere. Og det ved vi begge godt at du gjorde

Okay lige et sekund nu har mig og Emoyly lige lavet en lille video af hvordan man kommer der op så kan du se det er legit nok.. Bevis endeligt det med at jeg hopper hurtigt og højt tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.