Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bank konto og bøder


Miklo

Recommended Posts

Der rigtig mange mennesker der ligger alle deres penge i banken. 

Mit forslag er at når man får en bøde imens man har sine penge i banken tager den fra banken så man ikke bliver arrested for ikke have nok penge.

Det vil på en måde gør det lidt mere realistisk. 

 

Kom gerne med feedback 

 

(skrevet på mobil)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Putter folk dem i banken? Hvorfor?

Jeg føler lidt, at det er for at kunne holde styr på hvor meget man vil bruge, og det er så det man har på sig. Eller hvis man vil spare op til noget, og man vil stoppe sig selv for at bruge alle sine penge. Det brugte jeg banken til. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Måske man skulle lave en bank på tableten som man kan hæve penge fra? Lidt ligesom i GTA?

 

Ellers er det nok bare en bedre ide at have ca. 10K på sig til en hver tid? Det er jo op til spilleren selv at kunne betale sin bøde på stedet?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, NoNameDK skrev:

Måske man skulle lave en bank på tableten som man kan hæve penge fra? Lidt ligesom i GTA?

 

Ellers er det nok bare en bedre ide at have ca. 10K på sig til en hver tid? Det er jo op til spilleren selv at kunne betale sin bøde på stedet?

Det giver ikke så meget mening at kunne hæve penge fra en tablet

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, NoNameDK skrev:

Måske man skulle lave en bank på tableten som man kan hæve penge fra? Lidt ligesom i GTA?

 

Ellers er det nok bare en bedre ide at have ca. 10K på sig til en hver tid? Det er jo op til spilleren selv at kunne betale sin bøde på stedet?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/07/2019 den 6:19 PM , Sunix skrev:

Jeg føler lidt, at det er for at kunne holde styr på hvor meget man vil bruge, og det er så det man har på sig. Eller hvis man vil spare op til noget, og man vil stoppe sig selv for at bruge alle sine penge. Det brugte jeg banken til. 

 

Få noget selvkontrol og lad vær med at bruge dine penge på lort ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.