Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager på VP Niklus fra kængu


Kængu

Recommended Posts

 

Dit ingame navn:kængu
Staff ingame navn:VP Niklus
Dit SteamID:STEAM_0:1:51164648
Staff  SteamID:STEAM_0:0:228312671
Forklar situationen:Jeg bliver Random tese er en person og så color jeg på det og han giver mig en bøde for at komme til at ramme hans bil og så giver han mig et ban i en uge
Bevis:06-07-19 01:16:52 Ban Lyver i case, udelukker detaljer 

Håber I tager rigtig godt imod min Staffklager mvh kængu   
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,

Jeg vil lige give alle et indblik i min side af sagen på den case, som jeg og Kængu havde i går aftes.
Skulle der være noget jeg har misset, hører jeg selvfølgelig meget gerne mere fra Kængus side af sagen.

Her er hvad jeg oplevede:
Jeg teleporterede til Kængu, som var den spiller, som også kaldte casen.
Han forklarer fra start, at han blev random-tazed samt blev givet en bøde, som han ikke mente var berettiget.
Jeg spørger, hvordan han var havnet nede i kløften med sin bil, og hører flere gange, om hans kørsel kunne have noget at gøre med sit træf med politiet.
Kængu holder fast i, at han intet har gjort, og jeg vender det med politi-betjenten seperat fra Kængu.

Politiet fortæller mig, at Kængu først har kørt råddent, derefter ramt politibilen og skredet ned i kløften. Politimanden havde fulgt efter ham og forsøgt at standse ham og give ham en bøde.
Det vender jeg med Kængu og politimanden sammen, og først efter en lang beskrivelse fra politiet, indrømmer Kængu, at han måske har kørt lidt galt og godt kunne se, at det i en RP-situation gav politiet grund til at stoppe ham.

Vi havde en 5-10 minutters lang case, hvor Kængu i størstedelen af tiden brugte tiden til at stå ved, at ikke havde kørt ind i politiet.
Det tolkede jeg som at Kænge havde prøvet at lyve sig ud af sin straf. Derfor gav jeg Kængu et ban for at lyve og spilde pårørende samt staff's tid på 10080 min.

 

Kængu fik til sidst en forståelse for problematikken i kald af case, hvor man udelukker vigtige detaljer.

Med alt dette sagt oplevede jeg ikke ellers dårlig adfærd eller på serveren fra Kængus side.

Derfor undrer det mig også, at en person, som ellers er samarbejdsvillig, lyver om en så lille ting som bøder i case.

- Niklus

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ♥ haha kængu ♥ skrev:

Niklus

 

Du ban mig i en uge for at lyve i casen og sidste gang da jeg lyve i en case der fik jeg kun 2 dage

Staff har ret til at give op til 7 dages ban, hvis man lyver i case, som også står i reglerne, så fordi du fik 2 dage sidste gang betyder det ikke, at det er den maksimale længde.

Hvad er det helt præcist du klager over, at du har fået ban i 7 dage for at lyve? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.