Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til Mug system


Kasper
Message added by Emoyly,

Nej

Recommended Posts

Forslag

Jeg syntes at når man mugger folk siger de alt for tit "Bare skyd mig". Derfor har jeg tænkt over en løsning

til dette problem som ikke er fearRP. Jeg tænkte at man dropper penge mellem 2500 - 7500 fra sin pung, alt efter hvor mange penge

man har i sin pung (Jo flere penge i pungen jo større chance for flere penge). Så får spillere også en grund til at putte sin 

penge i banken i stedet for at have dem på sig.

 

Ulemper

Hvis folk er fattige, har de måske ikke nok penge i pungen og risikere at miste deres eneste penge, dog syntes jeg man kan lave et system 

som siger hvis ens økonomi (Med penge i banken) er under 50 - 100 k kan man ikke droppe nogen penge. Dog  syntes jeg ikke ens penge i banken 

skal have betydning for hvor stor chancen er for større moneydrop men kun de penge man har i pungen.

 

Hvis der allerede er en tråd om dette, vil jeg gerne se den.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Altså du vil have at man dropper pengene automatisk? Hvis ja, så stiller jeg mig aldrig AFK igen 😂

Nej, kun hvis man bliver mugget. Man kan evt. gøre så man skriver /mug PERSON, så det kun hvis man bliver mugget. Så kunne man jo gøre 

så hvis man er markeret som AFK kan man ikke mugge personen

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Nej, kun hvis man bliver mugget. Man kan evt. gøre så man skriver /mug PERSON, så det kun hvis man bliver mugget. Så kunne man jo gøre 

så hvis man er markeret som AFK kan man ikke mugge personen

@Jack Mount

Link til kommentar
Del på andre sites

No fucking way. Det abuses nemt og der ikke rigtig nogen grund til forbedring. Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg bedre lide satisfactionen af at skyde folk end at ren faktisk modtage penge af dem, u know?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu hvor FearRP ikke er på serveren, ville det være underligt at blive tvunget til at smide penge automatisk når man med den nuværende måde også kan vælge og skyde ham (Som @Sunix forklare)

 

Og for at se det fra et realistisk syn, så når en person peger et peger et våben på dig, så sender du ikke 2500-7500 kr over mobilepay af ren automatik.

 

Jeg bryder mig ikke rigtigt om ideen, og synes at det normale system er godt som det er 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.