Hop til indhold
Stavox

Benja scammer


Gary McStaine

Recommended Posts

Dit in-game navn: FleXuZ men reportere for min bror da han ikke kan finde ud af det

 

Vedkommenes in-game navn:Benja

Vedkommenes steamid:STEAM_0:0:29178369

 

Bevis:Har kun et screenshot af at han selv indrømmer han har scammet en (hvilket er min bror) AED1912C751C172E8C8E39261798297E1EFA2F06

 

Andet information der er vigtigt for os: Ikke rigtigt andet end det min bror blev scammet for er printere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Han skriver:

Han sagde jeg kunne købe 4 printere til 50k så jeg spurgte om jeg kunne gøre det over 4 gange han sagde nej så jeg sendte ham 50k og han sagde han kom tilbage efter han havde været hjemme og ødelægge sine printers og han kom aldrig tilbage jeg pm'ede ham op til flere gange men han svarede mig ikke. Han svarede kun min bror

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men det der er ikke nødvendigvis i den sammenhængende. Jeg skal bruge din vens billeder, den samtale der kunne være at han har misforstået konceptet af scamming, og kunne være det var noget med et våben at gøre. Jeg kan ikke blackliste ham pga han skriver han har scammet, jeg skal bruge hvad han har scammet omkring. Han skriver heller ikke han har scammet din bror, det der kan være ud af hvilken som helst samtale. har du hans navn på forum så jeg kan få hans side af casen. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Alright... Ham gutten her som er blevet "scammed" laver den her case (kan ikke huske hvad der stod) hvor han forklare han er blevet scammed. De to gutter står så og diskutere omkring dette emne og om det overhovedet er tilladt. Sådan som jeg husker det tog jeg kontakt til en HOS fordi jeg selv var i tvivl om dette var tilladt.

Jeg får så en klar besked om at dette er tilladt og det er en risiko som selv påtager sig, vi kunne jo perspektivere det til noget andet i RP. 

Man kunne jo godt være Taxachauffør og blive udsat for, at ham som du kører rundt med, ikke vil betale det som det koster, og at vedkommende bare går fra stedet.

Det jo lidt det samme hvis man kigger på det sådan i forhold til RP, og som der selv blev skrevet, så var han tyv.

Det er jo okay i RP'en at han scammer andre, og derfor er det også okay at i opfordre til ikke at "handle" med ham. Men jeg synes dog ikke i skal "blackliste" ham så i ikke engang vil sælge baser mm. videre til ham. Han har jo ikke som sådan brudt nogen regler og han har ikke videresolgt nogle baser på nogen måde. Som jeg skrev tænker jeg det er okay ikke han "handle" med ham i RP'en, men i kan jo godt sælge baser mm. videre til ham, på det punkt har han jo ikke gjort noget forkert.

Det er bare hvad jeg tænker i forhold til hvad jeg har læst mig frem til.

 

Hvis det viser sig jeg tager fejl, så kommer jeg selvfølgelig med en update omkring dette.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har godt vidst at det ikke er mod en regel men min bror blev virkelig irriteret og spurgte om jeg så kunne lave en klage fordi han ikke har så mange penge . Det kan godt være at han ikke skal blacklistes iforhold til baser og det var slet ikke den tankegang jeg havde. Jeg tænkte måske at man kunne blackliste folk også skrive en grund fx skrive "Printers" eller en grund som fortæller det lidt mere konkret. Altså så folk ved at man ikke kan stole på at købe printers af ham. Og det er da meget godt fordi fx i går købte jeg 36 printers som jeg puttede ind i en bank til ca 700k det ville da også være træls at blive scammet af dem bare fordi der ikke er en regel om det

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, FleXuZ skrev:

Nu er det jo bare pointen i at han snød, men nu da min bror ikke kan behandle mig ordenligt tænker jeg ikke jeg gider at kæmpe for ham mere. I kan bare lukke den her

hmm okay giv mig din brors in game navn så for han 50k hvis du ikke gider ¨bruge tid på ham¨

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ∞Lucas B skrev:

Altså prøv nu lige vi snakker om 50k. Hvorfor lave så stort et nummer ud af noget som er så ligegyldigt. Altså flexuz hvis du er en pisse god bror så giv ham da de 50k istedet for at lave et kæmpe nummer ud af noget som er fuldkommen ligegyldigt.

Hvis en person scammer så scammer han? Hvis det er et stort beløb for ham så er det det? Det der er da den dummeste kommentar længe!

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ∞Lucas B skrev:

hmm okay giv mig din brors in game navn så for han 50k hvis du ikke gider ¨bruge tid på ham¨

Jeg ved ikke om det her kommer til at lyde dumt. Men jeg vii helst lige nu hvis han egentlig ikke får noget jeg har kæmpet for at skaffe ham. Men kan sagen ikke bare lukke her

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var meningen at han skulle have de 50k og at man måske kunne blackliste ham fra printer fx, men eftersom han ikke kan opføre sig ordenligt overfor mig kan jeg ikke se nogen grund til at jeg skal "give ham noget". Men kan den ikke bare lukke her

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.