Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fix Baton Rushing


Maloni

Recommended Posts

Hejsa Stavox, jeg har flere gange været i skud episoder med politiet og ofte oplever jeg at de vælger at løbe imod dig med sin arrest baton istedet for at deltage i skyde kampen, mit forslag er at der bør være en regel imod dette og at de skal heller gør brug af deres tazer eller skyde våben, jeg syntes dog godt de må bruge det i situationer der ikke er livs truende (Jeg vil lige punktere jeg ønsker ikke at implementere FearRP igen). Forstår godt hvis folk syntes at dette kommer til at ligne FearRP alt for meget og har enlig lavet dette forslag fordi mange folk brokker sig over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har der ikke været et forslag med det her?

 

Man skal da ikke tvinge politiet til at tage deres våben frem, det styrer de da selv? Hvis politiet løber mod dig med en arrest baton, så det jo nok fordi han er tæt på dig, fordi jeg tvivler på at han kan løbe mod dig 50 m fra dig uden at dø, så bare lad vær med at være tæt på politiet..

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Man kunne måske gøre så det tager tid (ligsom at konfiskere våben) at arrest folk, så der kommer lidt mere RP. I virkligheden slår  man jo heller ikke en med et bat får at arrestere en.

Og du tænker ikke at de i forvejen er ramt af cop bait, folk der trækker store våben og skyder dem ved traffikstop?

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Man kunne måske gøre så det tager tid (ligsom at konfiskere våben) at arrest folk, så der kommer lidt mere RP. I virkligheden slår  man jo heller ikke en med et bat får at arrestere en.

 

Nu er DarkRP også meget langt væk fra hvad der sker i virkligheden... 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Man kunne måske gøre så det tager tid (ligsom at konfiskere våben) at arrest folk, så der kommer lidt mere RP. I virkligheden slår  man jo heller ikke en med et bat får at arrestere en.

Kommer an på hvor hårdt du slår med battet så kan du trække ham. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.