Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Niklus


Niklus

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

Niklus

 

 

SteamID: 

 STEAM_0:0:228312671

 

 

IRL fornavn: 

Niklas

 

 

Alder: 

24 år gammel

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har erfaring med egne små Counter-Strike servere (op til 24 slots), Minecraft servere, gmod servere m.m. hvor min rolle var opsætning

samt at holde serveren i gang og fri for snyd eller generel kaos.
 

Jeg har aldrig været "ansat" som staff eller admin, men har i stedet bredere viden omkring styring af admins og serveren selv.
Derfor ved jeg, hvad det vil sige at skulle holde et køligt overblik og have en hel del tålmodighed for at tage sig af spilleres generelle kontakt og problemer eller forslag.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

I skrivende stund har jeg 783 timer på serveren. Efterhånden har jeg et rigtig godt overblik over serverens retningslinjer, og jeg lægger en dyd i at have styr på, hvad jeg foretager mig in-game.
Jeg synes selv, jeg har en god retfærdigheds-sans, og jeg prøver altid at se tingene oppefra og holde mig til fakta frem for personlige antagelser eller meninger.

 

Jeg tager imod alle de situationer jeg kan, der inkluderer RP, og jeg sætter pris på anderledes tilgange til, hvordan spillet skal spilles - holdt indenfor reglernes rammer.

Jeg synes jeg forsøger at bringe et realistisk bud på, hvordan jeg selv kan tilføje noget til mit eget og andres spil, og jeg holder meget af- og værner om DarkRP som game-mode.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

I forbindelse med små-opsætning af gmod servere, har jeg arbejdet en smule med ULX og andre tools, men ikke på større servere.
Jeg har nemt ved at lære og har en ret god forståelse for, hvordan admistrative addons virker og helst skal bruges.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 I min skriftlige formulering lægger jeg meget vægt på at mit sprog er korrekt og forståeligt.
 

Jeg bruger som udgangspunkt altid min mic i spillet, men jeg ved, hvor vigtigt det er eksempelvis at kalde

case med en letforståelig beskrivelse - eller forklare sig godt i et ordenligt sprog andre steder, hvor skriftligt sprog er primær kommunikationsform på serveren.

 

Jeg lægger stor værdi i både at bringe og modtage tydelige beskeder, og man får en mest konstruktiv diskussion ud af at forklare sig i et tydeligt og pænt sprog;

Har folk brug for hjælp forsøger jeg tit at være til nytte, og jeg prøver som udgangspunkt at vejlede folk frem for at skyde spørgsmål ned fra spillere, som eksempelvis er nye.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I det daglige arbejder jeg som grafiker, og har faste arbejdstider hver dag. Det betyder både, at jeg er lidt senere hjemme end nogle af de yngre spillere.
Dog betyder det også, at jeg ved hvilke tider jeg er tilgængelige på i hverdagene.

Jeg har god tid i weekenderne, og her ligger mange af mine timer på serveren.

 

Man-Fre: 17.00 - 23.00

Lør-Søn: 10.00 - 24.00

Tiderne i dette skema er vejledende og et realistisk bud på, hvornår jeg har tid.

Det er muligt, at jeg får mere tid end beregnet her, og jeg ved at det kræver en god indsats at starte som staff.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Folk kender mig måske ikke som den mest synlige spiller på serveren, men jeg føler mig klar på at tage en udfordring og blive en mere aktiv del i det åbne community.
Jeg er begyndt at bruge forum mere aktivt, og jeg har det godt med at prøve at byde ind med
 mere engageret aktivitet fra min side.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.