Hop til indhold
Stavox

[Solved] Penge tilbage fra tuning


Recommended Posts

Hej,

jeg mener at serveren får sig noget af en opgradering, hvis man kunne få pengene tilbage, som man har brugt på tuning. 

Selvfølgelig, skal skal man ikke have alle pengene tilbage, måske 80% ligesom når man sælger biler. 


Argumenter

  • Du kan få dine penge tilbage igen
    • Hvem vil ikke gerne have deres penge tilbage igen
  • Hvis du bliver træt af din bil som du har nu, går "piggybanken" ikke i stykker
    • Jeg er sikkert ikke den eneste som er blevet træt af deres bil som har fuld tunet NOS på, og vil have en anden. Vi alle ved dog at vi mister mange penge, af hvad vi har brugt på det.
  • Det burde være på serveren i forvejen
    • Hvad jeg mener med det er mærkeligt at man ikke får pengene tilbage. Man har trods alt, brugt mange penge på at tune den så dens værdi burde nok stige

 

Løsninger

  • Man kunne nedgradere ens NOS i Rockford Customs hvor man får pengene tilbage
  • Bilen værdi kunne bestå af hvor meget der blev brugt på den (Sælges for 80% af værdien)
    • Et problem med dette kunne være at hvis man brugte mange penge på farveskift, ville bilens værdi stige drastigt i forhold til bilens "performance". Det kan nok nemt fixes med at man slår værdien af farve af.

 

I vil sikkert sige at jeg bare skal sælge den på bilmarkedet, at det er en dårlig ide pga. det ikke er realistisk og jeg bare skal acceptere det.

Ellers håber jeg, at det bliver implementeret. 

 

-Mark

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt huske dengang jeg selv startede, at det var super træls at købe nos til en bil, for så senere måske sælge den og bare have "spildt" en masse penge.

Den resulteret så i, at jeg faktisk ikke købte nos til mine biler dengang.

 

+1

Foresten så dejlig overskuelig tekst og opsætning 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, LonelyLone skrev:

Jeg syntes ikke, at du skal kunne få pengene igen, for dine opgraderinger. 

Men hellere at man når man opgraderede bilen, så stiger værdien du kan sælge den for.

Ehm tror også det er det han mener?

 

Du sælger bilen, også får du dine 80% fra dine opgraderinger med.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Ehm tror også det er det han mener?

 

Du sælger bilen, også får du dine 80% fra dine opgraderinger med.

Ja men jeg syntes ikke at man skal kunne nedgradere tuning, og få penge igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.