Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bastian Lin


TheDkElites:''Bastian''

Recommended Posts

Ingame navn: Bastian Lin Laden

SteamID: STEAM_0:0:58176236


IRL fornavn: Bastian

Alder: Jeg er 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Ja, jeg var staff i noget tid på både Exorkreez før den lukkede ned... Jeg kendte staff team og var en stor del af serveren, så jeg kom ind i staff team en uge eller 2 før den lukkede.
Jeg var dog kun på prøve de uger der, men jeg syntes nu det gik ekstremt godt. Jeg har altid drømt om at tage next level fra Exorkreez til Stavox. Ellers har jeg ikke sådan prøvet at være en del af et staff team.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg har spillet på stavox i rigtig mange år nu. Har altid drømt om at blive medlem af Staff team.

Jeg har ca. 1000 timer i Garry's mod, så jeg kender efterhånden lidt til det.
Har læst reglerne et par gange efterhånden, for at følge op på alle de nye.
Jeg er god til at træffe valg i cases 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg føler at det vigtigste er at have en åbent sind for andre spillere, ikke at skelne mellem hvem man kan lide. Jeg er fair hvad angår cases. Jeg vil være positiv i mit arbejde som staff, ingen gider de der sure admins

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg kender meget lidt til ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg bruger altid min mic, dog ikke når mit headset vælger at drille.. Men ellers ja. Er bedst til at formulere mig selv mundtligt, men kan lidt skriftligt
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Det er lidt forskelligt fra uge til uge hvilke dage jeg kan være aktiv, da jeg har skole og 2 jobs ved siden af. Men i weekenderne har jeg rig mulighed for at være aktiv. Men i hverdagene når der er tid, vil jeg være meget aktiv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg har desværre ingen mulighed for at komme til mødet her d. 1.. Skal arbejde fra 10.30-17-30, hvis det er muligt så har jeg tid ca. klokken 20

Men ellers er i mere end velkommen til at kontakte mig på forum eller min mail

[email protected]

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et Neutralt Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Ser dig ikke så tit online.

- En Fin ansøgning / Dog til den korte side.

- Skriv lidt mer, hvor du uddyber dig lidt mere indenfor hver spørgsmål.

- Held og lykke.

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/06/2019 den 11:58 AM , Else skrev:

Du får et Neutralt Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Ser dig ikke så tit online.

- En Fin ansøgning / Dog til den korte side.

- Skriv lidt mer, hvor du uddyber dig lidt mere indenfor hver spørgsmål.

- Held og lykke.

 

// Else

Som sagt, er jeg på når der er mulighed.. Da jeg har skole og arbejde ved siden af! men ellers tak for de fine råd!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.