Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Tobias La Cour


Falken - Lynet

Recommended Posts

Ingame navn: Tobias La Cour 
SteamID:  STEAM_0:1:54230653 

IRL-fornavn: Tobias 

Alder: 16 

  

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:   

 

Jeg har haft lidt forskellige administrative jobs i flere spil Communities, da jeg både har erfaring fra Gmod, Minecraft, samt cs:go, hvilket gør at jeg er lærenem, overfor de nye systemer som nu er lavet op sat op, efter hånden da det ikke er en måned siden jeg sidst havde noget igang, men nok et års tid siden, men igennem de Servere i blandt andet Gmod, som jeg har været Staff på, har jeg fået forskelligt erfaring, ved at starte ud som Mod på en server, også videre ud og ender ud med at have prøvet alt fra Mod til superadmin, og så alle de "Små" ranks, som de enkelte servere nu har valgt at køre med, Har været Staff på et par andre "Store" Danske Garry's mod servere, de fleste er dog lukket ned for nogle år siden, men da de "Levede" var de et kæmpehit ifølge spillerne derinde, ligesom Stavox, jo er nu. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 

Hvis folk har en problem stilling, som de skal have løst står jeg gerne klar til, at give dem en hjælpende hånd, da jeg selv ved hvor frustrerende det nu kan være at have en problem stilling, som ikke bare lige sådan er til at løse af en selv, derved syntes jeg også, at det er fedt at alle spillerne  Stavox, har sådan et fedt fællesskab, så alle hjælper hinanden, Roleplay relateret eller ej, så får vi i fællesskab altid problem stillingerne klaret.  

Lige vel som når vi nu er nogle der sidder til et stykke ud på natten selv i hverdagene, hvor der nok ikke er den store "Mulighed" for at have et staff medlem på, så hvis der er nogen der bryder reglerne, så får vi altid fundet ud af noget sammen, i stedet for at det skal ende ud i en dum kontekst, som kunne have været stoppet inden den startede, som det sådan set altid ender med, så det kunne være rart ligesom at kunne vise at "Man" som staff medlem også viser sig i de sene timer af dagen, så folk stadig kan have den trygge følelse af at der er en som kan håndtere en situation hvis sådanne en skulle opstå, som vi selvfølgeligt hellere vil undgå. 

Har en god situations følelse,  kan ligesom fornemme hvis noget er ved, at løbe af sporet, eller bare at noget direkte ikke passer, derfor vil jeg dog hellere ikke stå i en case, med to parter, hvor de modsiger hinanden også give den ene en straf fordi den anden mener, at han har brudt en regel, vil forhøre begge parter i sagen, også høre ad om nogen af dem skulle have mulighed for at fremvise noget bevis materiale for at det de siger faktisk er sandt, det kan være igennem et screenshot, hvis man føler sig chikaneret af en anden spiller der skriver grimt til en, eller en video der viser episoden. 

Vil på ingen måde hæve nogle mere end andre, om jeg kender dem personligt, hvis de er i mit gang eller på en anden måde, da jeg mener at det "Job" du har som staff, skal du ligesom kunne sætte spillerne i samme bås, så de er lige, derved ødelægger du det jo hvis du pludseligt vil give en fra dit gang en mildere straf end en du ikke syntes om. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

 

Udadvendt vil jeg kunne bidrage med meget 

Som en super flink gut, med   mod, der er klar til at tage en hver udfordring til sig. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 

Har erhvervet mig en masse kendskab til ulx, igennem de steder jeg har haft staff, og derved kender jeg til grund tingene i ulx. 

Er meget lærenem, så nye ting er ikke et problem at få opsnuset hurtigt så jeg selv kan stå på "Egne ben 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

 

Min stærkeste side er nok mundtligt, da det er det jeg bruger mest, også i dagligdagen udenfor spil, men kan ligeledes sagtens formulere mig forståeligt skriftligt, da jeg også bruger det skriftlige igennem min dagligdag. 

 

 hvilken tid af dagen har du mulighed for at være ? Har du f.eks. kun mulighed for at være  i weekenden?: 

 

Kan være på, så snart jeg er hjemme, og har tid. Nogle dage kommer arbejdet lige ind så der ryger lige nogle timer der, men plejer som regel, at være på fra eftermiddagen i hverdagene også ud på natten, hvis intet forhindre det, som kan være arbejde eller andet. I weekenderne er det sådan set samme princip, skal jeg noget har jeg jo ikke lige mulighed for at være på, men er jeg "til rådighed" så vil jeg selvfølgeligt være aktiv på serveren. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

 

Har sgu intet på hjerte lige nu, men i er selvfølgeligt mere end velkomne til, at spørge ind til mig. 

 

M.v.h. - Tobias La Cour 

  •  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.