Hop til indhold
Stavox

[Afslået] boXx


boXx

Recommended Posts

Ingame navn: Mit navn er boXx
SteamID: STEAM_0:0:22641479
IRL fornavn: Mit navn er Mathias
Alder: Jeg er 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

Jeg har erfaren med staff. Jeg har været det på forskellige server. Jeg gjorde, en forskel på en fivem server. Som ikke havde særlig, meget rp. Det jeg så gjorde var, at jeg hjalp som staff, og gjorde mit arbejde som jeg skulle. Jeg gjorde også så der kom mere rp, frem for admin cases. Som er positiv i min mening. Jeg gjorde flok gladere. Som jeg syntes er en god ting. det er godt at komme med et smil på læben, og gøre folk gladere. Som er en god ting. Når man er staff, at kunne gøre folks dag bedre. Jeg har været staff på et par forskællige serverer. Jeg har lært meget siden jeg har været staff (jeg havde også lært med at være staff) Som fx kodning, og den slags. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

1. Fordi jeg gerne ville være i communityet.

2. Jeg kan gøre folks hverdage bedre.

3. Jeg er flink mod andre personer.

4. Jeg ville få dem til, at føle ,at jeg har gjort det bedste i admin casen.

5. Jeg har haft løst til, at være staff i lang tid. Jeg er god til at holde hovedet koldt fx.

1. Hvis der er en der snakker grimt til mig. Så siger/snakker jeg ikke grimt tilbage.

2. Selvom casen har været stresset. Så kan jeg stadig godt holde det ud.

3. Jeg er lige glad hvor lang tid casen er. Jeg ville bare gøre det bedste jeg kan i alle de cases jeg tager.

 

6. Jeg vil hellere tage cases fremfor rp.

7. Jeg kommer til at gå op i mit arbejde. Jeg er ikke ligeglad hvis der er cases.

8. Jeg har også en god retfærdigheds-sans. Så det ikke er unfair, for den ene part i en case.

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Gladere spiller. Selvom der er mange glade mennesker inde på Stavox. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 

1. Jeg kan finde ud af at !ban boXx

2. Jeg kan finde ud af at MASS RDM 

3. Jeg kan finde ud af at !cb boXx

4. Jeg kan finde ud af at !freeze boXx

5. Jeg kan finde ud af at !bring boXx 

6. Jeg kan finde ud af at !tp boXx 

7. Jeg kan finde ud af at !jail boXx 130/300/600

8. Jeg kan nok også godt finde ud af mange andre ting.

9. Der er også logs- Dem kan jeg også godt finde ud af.

Som staff er det meget vigtigt, at man kan ULX og den slags. Den evne har jeg.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg syntes jeg er god til at formulere mig. Men det der er vigtigste er, at formulere mig til andre spiller. På den bedste måde. Det ville jeg selv mene. Men det er ikke, mig der skal bedømme det. Jeg er også god skriftligt. Det er en meget god ting at kunne generelt, og jeg er også mundtligt. Er god til det der mundtlig. Som er en god ting, når man er staff. Jeg bruger min mic fornuftigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: -

 

Jeg har murlighed for at være på i weekenderne. Som jeg ser som et godt tegn.

 

Mandag-Torsdag:12-24
Fredag: 12- Så lang tid jeg cirka ville.
Lørdag: Kan jeg alle tidspunkter på dagen.
Søndag: Kan jeg alle tidspunkter på dagen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

1. Jeg er hurtig til, at lære ting som fx ULX hvis der er mere at lære.

2. Jeg er en meget glad person normalt.

3. Har også spillet meget på stavox.

4. Det er tæt på, at det er alle mine timer jeg har spillet er Stavox.

4. Tror jeg.

5. Jeg er en meget flink person.

6. Jeg går op i staff-ting, og koder og den slags ting.

7. Som sagt har jeg ikke været staff på stavox før. Men jeg ved om det at være staff der inde.

Jeg har læst op på det. Så jeg er forberedt på næsten alting. Som staff inde på serveren.

8. Jeg er også en person som har styr på sit rp, og reglerne på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.