Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Blasterion_^


Blasterion_^

Recommended Posts

Ingame navn: Blasterion 

 SteamID: STEAM_0:1:167691001  

IRL fornavn: jeg hedder Nicolai    

 Alder: 15 og har fødselsdag den 26-09  

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja det har jeg, jeg har været staffminecraft servere. Har været staff på 2 minecraft servere, superawesome og minelife, har også været staffmindrer servere på superawesome og minelife. 

 

Har også været staff på en Garry’s mod server, som i jo godt ved så har jeg været staff inde ved jer her på stavox og det var jeg i 9 – 10 måneder. Har været i mod, junioradmin, admin og den sidste senior admin, og efter alle de rank jeg har været i og i den tid jeg har været staff i det har jeg en helt masse erfaring fra, så har massere af erfaring ved at være staff på rp servere i garry’s mod. 

Mistede ranket på stavox fordi jeg blev demoted af grunden inaktivitet som også er helt fair, grunden til den inaktivitet er pga nogle personlige problemer som jeg også skrev til staffne så de vidste hvorfor jeg ik var aktiv, og skrev også at hvis det går så langt at de bliver nød til at tage mit rank så var jeg helt forstående med det.     

 

(har så mange timer 1821 på selve garry’smod og så mange her på stavox 1692) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Er en tidligere og erfaren staff. 

Kan hele regelsættet både gamle og nye regler. 

Er moden og flink. 

Vil lytte til begge parter i cases.  

Vil aldrig give andre fordele i cases. 

Vil hjælpe alle inde på serveren om det er staff’s eller spillere. 

Kan sagtens bruge langtid på cases. 

Vil altid slutte min er rp for at tage cases hvis det er nødvendigt.  

Er glad og kan altid holde den rigtige tone til andre spillere. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  

Jeg kan bidrage med positivet og glæde.  

Kan komme rigtigt godt ind på spillerne.  

Nu når jeg er erfaren så kan jeg bidrage med at hjælpe de nye hvis de kommer til mig. 

Men kan og vil bidrage med at sørge for at spillerne for den bedste rp oplevelse som muligt. 

Jeg er generelt ret træt af, at flere staff ikke gider RDA og RDM cases, da de tager lang tid og er forvirrende. Jeg kan tilbyde en person, som gerne vil tage de kedelige cases og de mere forvirrende. 

 

Her kommer der 2 mulige cases du kan få. 

Case 1. 

Cdm case. 

I denne case hedder ham der kalder karl og bilisten kegle   

Karl. Du tp’er hen til karl og han forklare at han er blevet kørt ned på græsset ved tanken udenfor byen på evo. 

Staff. Jeg kigger lige på det. Og så vurdere du ud fra det du kan se om det er et cdm og i dette tilfælde er det. Så du bringer personen tilbage og giver ham våben og muligvis også armor tilbage og så tp’er du over til bilisten. 

Staff. Hej kegle du har kørt en ned på græsset ved tanken udenfor byen.  

Kegle. Jamen jeg lagede og så kunne jeg ik styre min bil... 

Staff. Det er ik serverens skyld du lager så du får carban i et kvarter. Så skriver du !cb kegle og giver ham hans carban. 

 

 

Case 2. 

Rdm case. 

I denne case bruger vi bare de samme navne  

Karl. Du tp’er hen til karl og han siger at, kegle han skød mig ved villaerne og jeg kunne slet ikke nå at reagere før jeg døde. 

Staff. Jeg skal nok lige kigge på det. Du kigger så efter hvor de stod henne og på om karl overhovedet havde taget et våben frem. Og det der står her er vigtigt for du kan se der står karl døde 15:40:44 og at sidst han havde et våben fremme var 15:30:00 og at kegle sidst havde et andet våben fremme 15:40:30. 

Staff. Du tp’er hen til kegle og spøg hvorfor han har skudt karl. 

Kegle. Det er fordi at han skød imod mig først. 

Staff. Kan se at du var den eneste der havde våben fremme og sidst han havde et fremme var for 10 minutter siden 

Kegle. Nej det passer ik, 

Staff. Okay du lyver i case og har rdm’et en, så her kan du vurdere om han skal slippe med 600 sekunders jail eller ban i 1 dag for lyver i case og det er faktisk blidt at få en dags ban for det for der står i regel 1.27 at du kan få op til 7 dags ban hvis du bliver fanget i at lyve i en case og i dette tilfælde har du vurderet at det er ens dags ban. 

Staff. Så du får 1 dags ban for at lyve i case og rdm, så her skriver du (!ban kegle 1d lyver i case – rdm) derefter bringer du karl tilbage og giver ham våben og armor igen. 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  

Ja har en rigtig god erfaring med ULX, har lært rigtig meget om ULX da jeg var staff og er mega lærenem, så hvis der er kommet noget nyt så lære jeg det meget hurtigt. 

Og kan de her commands (!jail Blasterion 130/300/600, !ban Blasterion MASS RDM, !freeze Blasterion, !tp Blasterion, !bring Blasterion, !cb Blasterion, !changejob Blasterion Borger 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Vil selv mene jeg er god nok til at formulere mig skriftligt, men vil altid bruge min mic for det fortrækker jeg altid. Men kommer der en situation for jeg skal skrive så gør jeg selvfølgelig det.   

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  

Mandag 12:30 – 16:00 eller mere 

Tirsdag 10:30 – 16:00 eller mere 

Onsdag 12:30 – 16:00 eller mere 

Torsdag 12:00 – 16:00 eller mere 

Fredag 15:30 - så meget jeg vil 

Lørdag xx:xx - så meget jeg vil 

Søndag xx:xx – 23:00 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Har ingen personlige problemer mere, det er ordnet. 

 

(ved godt mit aktivitet ik lige har været det store her for tiden men det var pga noget med kommunen og skolen for de ville have mig i en “specialklasse” det har jeg/vi haft pisse travlt med og har dermed ik haft overskud til at snakke med nogen men de problemer er færdige for skal starte op i den klasse efter ferien” ved det lyder som en undskyldning men som sagt så står det et sted under staff’s noter for der har jeg også skrevet om skole problemer osv.) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.