Hop til indhold
Stavox

[Afslået] DF Mogens


Lars Lømmel

Recommended Posts

Ingame navn

DF Mogens

 

SteamID

 STEAM_0:1:187659710

 

IRL fornavn:

 Mathias S. B. Klug

 

Alder: 

14 27/07/04 - Så fylder snart 15 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har haft nogen forskellige administrative jobs ( Dog ikke på Garry`s Mod ). Jeg har været Mod og Adminstrater på en Minecraft server. Jeg var mod der er inde i cirka 1 måned og så blev mit status som Mod opdateret til Admin.

Jeg var meget der inde og jeg sørgede for det meste for folk ikke hackede eller bug abused, jeg gjorde mit job godt og hurtigt sådan jeg også havde tid til at spille som de andre. Da jeg aldrig har haft nogen erfaring med at være Admin på en Garry`s mod server har jeg været rigtig meget inde og se forskellige video af folk som er Admins og som der også kan finde ud af at skimte mellem de forskellige roller. Jeg prøver at sige at, jeg er ikke særlig erfaren med Garry`s mod DarkRP men jeg vil mere end gerne forbedre min erfaringer samtidig med jeg kan forbedre severen ved at hjælpe til.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Grunden til at jeg synes i skal vælge mig frem for de andre der ansøger er. Når jeg først for et job tildelt går jeg "VIRKELIG" ind i jobbet og gøre det bedste jeg kan, jeg kan slet ikke holde ud hvis der er nogen jeg ikke kan finde ud af så hvis det irreterre så øver jeg mig ind til jeg kan finde ud af det. Det vil sige ligemeget hvad for et job jeg for så vil jeg gå 100% ind i jobbet og prøve så godt jeg kan, og hvis jeg fejler spørger jeg til råds og prøver igen. 

 

 Jeg er en meget rolig dreng som har en stor passion for at gøre et godt stykke arbejde og vil næsten gøre alt for det, jeg er også mere moden end de andre på min alder, det vil sige at jeg har en fin og rolig stemme som jeg er god til at bruge når jeg kan høre der er nogen oppe og køre så prøver jeg normalt lige at tale dem lidt ned og så derefter prøver jeg at hjælpe med det de er utilfredse over, og jeg er god til at forholde mig roligt selv i dårlige situationer og så forholder jeg også stemmen helt rolig. Som jeg sagde så lader jeg mig ikke let irriterer og men hvis der er nogen jeg er utilfreds med så er jeg bestemt ikke bange for at sige det, eller hvis der er noget der ikke giver mening så spørger jeg få at prøve at forstå hvorfor og hvordan, det er måske også en af mine grunde til at jeg er lidt mere kvalificeret end andre spiller inde på Starvox DarkRP, jeg er også meget den type som der gør tingene med det samme, som f.eks. Jeg er sammen med mit gang og vi skal til et Raid på et stort gang, så er jeg den type der tager en case lige inden vi skal til at Raide så jeg er hele tiden igang og jeg tager en case så hurtigt jeg kan.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Som sagt så har jeg ikke erfaring med at have et Administrativt job inde på Garry`s Mod, og det vil sige jeg heller ikke har erfaring med ULX, Men vil hellere end gerne lære det hvis i tager imod mig som en del af Starvox staff Teamet 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er rigtig god til at formulere mig både skriftlidt og mundtligt, jeg skriver for det meste rigtig hurtigt og jeg kigger ikke på mit tastatur når jeg skriver så når det hele går lidt stærkt kan der godt komme en stavefejl eller to men det bliver der hurtigt rettet op på, jeg er rigtig god til at Tolke gode situationer og dårlige situationer og er finder hurtigt ud af hvordan jeg bedst kan hjælpe. Hvis jeg er igang med en samtale og jeg glemmer et ord så enten finder jeg hurtigt et nyt. Jeg er dog for Fyn og jeg har boet næsten hele mit liv helt ude på landet så der kan da godt komme nogen sjove ord en gang imellem. Men jeg bruger min mic rigtig meget til at kommunikere til andre mennesker 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har rigtig meget tid til at spille især nu her når det er sommer og når jeg er på arbejde så er det tidligt sådan jeg er tidligt hjemme igen.

 

Mandag 14 - 23

Tirsdag 10 - 01

Onsdag 14 - 19

Torsdag 15 - 22

Fredag 14 - 19

Lørdag 14 - 24

Søndag 13 - 24

 

Men det kan jo ske der kommer nogen i vejen den ene dag men så vil jeg prøve at se om jeg kan få rettet op på de timer til en anden dag 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en frisk dreng som dyrker meget gymnastik og er rigtig god til det, så det vil sige at jeg har massere af god energi og jeg er altid klar på hvad dagen byder mig på. jeg er ikke typen der lader dumme folk ødelægge mit humor men det kan ske men så skal der rigtig meget til, jeg er lære rigtig hurtigt og kan godt lide at kunne tingene perfekt, og hvis ikke det lykkes mig at fuldføre en opgave så prøver jeg igen eller spørg hvad jeg har gjort forkert.

 

Hvis i har ydre spørgsmål vil jeg gerne besvare dem, jeg er både på TeamSpeak og på forum, dog kan det godt være jeg ikke ser det lige med det samme men jeg vil gøre det så hurtigt jeg kan 

 

Mange tak for jeres opmærksomhed jeg sætter stor pris på du tog dig tid til at læse min ansøgning og håber i vil tage mig op til overvejelse så jeg kan komme med i Danmarks bedste Staff Team.

Med venlig hilsen

- Mathias 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.