Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Vanshee


Rusty

Recommended Posts

Ingame navn:  Vanshee
SteamID:  STEAM_0:1:452339672
IRL fornavn: Christian Quist
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været medlem i følgende spille comunity:

* Minecraft server x 3, 20-50 online spillere dagligt

* havde købt staff på zypress så har også læring derfra, dog syntes jeg at Zypress staff system er underligt

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har forsøget at komme ind i staff teamet et par gange hvor jeg er kommet til ts3 snakken, hvor jeg også fortælle hvor meget jeg brænder og hvor stor min lyst er. Jeg vil også gerne hjælpe stavox mod regelbrydere. Her kommer nogle grunde til at jeg selv mener jeg er god nok

 

* Er meget rolig

* aktiv, var dog ikke aktiv i en måned da jeg ikke lige havde lysten, har læst reglerne igen så jeg ikke tager fejl af noget.

* moden af min unge alder

* snakker godt med nogle staff medlemmer og tror vi kunne hygge os sammen

* har et godt kendskab til reglerne

* Syntes selv jeg er meget moden

* aktiv på ts3 så kan også side i support

* vil gerne forhindrer at folk siger "tager staff cases i chatten" fordi det stresser også staff tror jeg

* Er meget passioneret omkring

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kender mange commands fks. !jailtp !xban !cb !jail !freeze !kick !goto !afkkick og meget mere, da jeg har haft en periode med staff på zypress så har et rigtig  godt kendskab til ULX commands og hvilken straf periode er bedst🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja, jeg bruger altid min microfon når jeg spiller gmod, samt andrer spil, da i kan se jeg har 41+ minus rep er fordi jeg ikke var særlig moden for fx 1 år siden kunne jeg finde på at sige hold mund til staff, men det kunne jeg aldrig finde på mere, hvis jeg bliver sur muter jeg både spil og mic så jeg ikke siger noget dumt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 14:10 = 20:30

tirsdag 14:10 = 18:30

onsdag 14:10 = 20:30

torsdag 12:50 = 16:30 = 20;00 = 20:30

Fredag 14:10 = 16:30 = 20;00 = 20:30

Lørdag 12:00 = 21:00

søndag 12:00 = 21:00

 

tiderne kan ændres da jeg for nye svømme tider og nyt skole skema, i kan altid skrive en bedsked hvis føler jeg er for inaktiv 🙂

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  jeg har haft en lidt trist periode på en måned hvor jeg ikke fik lysten til at spille men den er overstået.

går til vandpolo og svømning så er også meget god at snakke vand-sport med.

 

 

 

Christian ( Vanshee )

kom gerne med kritik da jeg tager godt imod det

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget kort ansøgning, du bruger en helt masse linjer på hvorfor du skal værer staff, det er også fint nok men bare et forslag vil være at få mere tekst

 

 

 

16 timer siden, Vanshee skrev:

dog syntes jeg at Zypress staff system er underligt

Angående det med ULX er det det samme som Stavox har(ca. der er ikke meget forskel)

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et  Neutralt Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Ser dig ikke så tit online.

- En kort ansøgning. Skriv gerne lidt mere, hvor du uddyber tingene lidt mer.

- Held og lykke.

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, LotuA skrev:

Meget kort ansøgning, du bruger en helt masse linjer på hvorfor du skal værer staff, det er også fint nok men bare et forslag vil være at få mere tekst

 

 

 

Angående det med ULX er det det samme som Stavox har(ca. der er ikke meget forskel)

 

Tak for feedback

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Else skrev:

Du får et  Neutralt Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Ser dig ikke så tit online.

- En kort ansøgning. Skriv gerne lidt mere, hvor du uddyber tingene lidt mer.

- Held og lykke.

 

// Else

Hej Else

 

jeg er ikke så tit online fortiden da jeg mandag-torsdag skal arbejde på aqua camp og her i weekenden har været til stævne, så har ikke lige haft tiden. 

 

Beklager.     Vanshee

2 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Neutralt REP

- virker flink ud fra ansøgningen

- ser dig ik så tit online

- fin ansøgning / dog lidt kort

 

Alt held og lykke herfra

//Blast//

Hej Blasterion/blast

 

jeg er ikke så tit online fortiden da jeg mandag-torsdag skal arbejde på aqua camp og her i weekenden har været til stævne, så har ikke lige haft tiden. 

 

Beklager.     Vanshee


 

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.