Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Daddy's Unban Request 2


Frank Hvam

Recommended Posts

SteamID: 

- STEAM_0:1:51593071

 

Hvorfor skal du unbannes:

- Jeg synes ikke det en fair straf for mine aktioner.

- Jeg spiller på serveren konstant, jeg har supportet den med en lille sum penge, og mine intentioner er ikke at ende med at være en kæmpe troll.

- Jeg savner allerede at spille på serveren og spille med mit gang.

 

Okay, så jeg blev bannet for at løfte min bil rundt sammen med en gangmember. Da vi løftede bilerne var vi bevidst om, at det ikke var ok på nogen måde, og det gjorde så vi gik et sted hen så vi ikke forstyrrede nogens RP. Det er selvfølgelig ikke ok, men jeg fortalte tydeligt at vi gik væk fra andre så vi ikke var et problem til nogen. PR Mikkel var ikke lige personen der gad lytte og endte med at give mig et 3 days ban, hvilket jeg syntes er urimeligt i forhold til vi på forhånd gjorde det så mindst slemt som overhovedet muligt.

     Det jeg sagde med vi ikke havde noget at lave, var pga vi ventede på vores gang members så vi kunne lave weed.

Alt i alt vil jeg gerne unbannes da jeg elsker at spille på serveren, og stortset spiller på den hver eneste dag! Jeg har forstået at jeg ikke må "car minge" på den måde som vi gjorde, da jeg ikke var opmærksom på konsekvenserne, så det kommer ikke til at ske igen! :) 

 

 

Vh. Daddy

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51593071

Grund: Svinger voldsomt rundt med biler. 'Der var ikke noget andet at lave'

Navn: Daddy D

AdminID: STEAM_0:0:18988536 - PR Mikkeel [moderator]

Unban: 02-07-19 12:12

Banned: 29-06-19 12:12


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Nicklas1101 skrev:

SteamID: 

- STEAM_0:1:51593071

 

Hvorfor skal du unbannes:

- Jeg synes ikke det en fair straf for mine aktioner.

- Jeg spiller på serveren konstant, jeg har supportet den med en lille sum penge, og mine intentioner er ikke at ende med at være en kæmpe troll.

- Jeg savner allerede at spille på serveren og spille med mit gang.

 

Okay, så jeg blev bannet for at løfte min bil rundt sammen med en gangmember. Da vi løftede bilerne var vi bevidst om, at det ikke var ok på nogen måde, og det gjorde så vi gik et sted hen så vi ikke forstyrrede nogens RP. Det er selvfølgelig ikke ok, men jeg fortalte tydeligt at vi gik væk fra andre så vi ikke var et problem til nogen. PR Mikkel var ikke lige personen der gad lytte og endte med at give mig et 3 days ban, hvilket jeg syntes er urimeligt i forhold til vi på forhånd gjorde det så mindst slemt som overhovedet muligt.

     Det jeg sagde med vi ikke havde noget at lave, var pga vi ventede på vores gang members så vi kunne lave weed.

Alt i alt vil jeg gerne unbannes da jeg elsker at spille på serveren, og stortset spiller på den hver eneste dag! Jeg har forstået at jeg ikke må "car minge" på den måde som vi gjorde, da jeg ikke var opmærksom på konsekvenserne, så det kommer ikke til at ske igen! 🙂 

 

 

Vh. Daddy

Hej Daddy. Jeg er midt i en case hvor jeg skal spectate et sted hvorefter jeg ser dig + en anden i PD. I står med physgun og har taget en bil op hver. I svinger begge biler fra side til side voldsomt, hvilket ikke giver nogen mening!

Da jeg snakker med jer, var din udtalelse "Der var ikke noget andet at lave". Det helt urimeligt at i skal stå der og troll, i et så offentligt sted som PD. Derfor får du ban og mener ikke det skal laves om. 

//Mikkeel

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mikkeel skrev:

Hej Daddy. Jeg er midt i en case hvor jeg skal spectate et sted hvorefter jeg ser dig + en anden i PD. I står med physgun og har taget en bil op hver. I svinger begge biler fra side til side voldsomt, hvilket ikke giver nogen mening!

Da jeg snakker med jer, var din udtalelse "Der var ikke noget andet at lave". Det helt urimeligt at i skal stå der og troll, i et så offentligt sted som PD. Derfor får du ban og mener ikke det skal laves om. 

//Mikkeel

 

Jeg nåede ikke få særlig mange ord indført, før du faktisk bannede mig. Igen vi ville ikke forstyrre andres RP, det var simpelthen bare for at få 2 minutter til at gå. Bilerne var ført i blide sving, hvor vi lod dem lave saltoer ved at trække dem ned i jorden. Jeg syntes ikke 3 dage er fair, når jeg først og fremmest ikke fik udtalt mig. Et jail ville virke meget bedre, men 3 dages ban? 

 

Jeg vil ikke kalde det troll da vi er ret seriøse, men når der er så lidt spillere på serveren og vi ikke forstyrre nogen forstår jeg ikke helt pointen ved at straffe os så hårdt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nicklas Mikkel er ikke længere staff så derfor tager jeg mig af din unban request. jeg tænker når du har spillet herinde i 79 timer har du haft rig mulighed for at læse reglerne igennem og godt ved at hvis man tager fat i sin bil har det konsekvenser. Og jeg har tjekket din straf historik igennem hvor du har 3 bans du har fået registret og et jail ban så viser det os bare at du ikke har forstået reglsættet og ikke er med til at byde ind med ordenligt rp. Så jeg tænker du skal bruge dit ban på at læse reglerne ordenlig igennem så lignende ikke sker igen. 

 

Mvh Lucas B

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, ∞Lucas B skrev:

Hej Nicklas Mikkel er ikke længere staff så derfor tager jeg mig af din unban request. jeg tænker når du har spillet herinde i 79 timer har du haft rig mulighed for at læse reglerne igennem og godt ved at hvis man tager fat i sin bil har det konsekvenser. Og jeg har tjekket din straf historik igennem hvor du har 3 bans du har fået registret og et jail ban så viser det os bare at du ikke har forstået reglsættet og ikke er med til at byde ind med ordenligt rp. Så jeg tænker du skal bruge dit ban på at læse reglerne ordenlig igennem så lignende ikke sker igen. 

 

Mvh Lucas B

Helt I orden :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.