Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hondo


Hondo

Recommended Posts

 

 

 

 

 

Ingame navn: Hondo

 

SteamID:  STEAM_0:1:191147587

 

IRL fornavn: Mathias 

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Ja, jeg har lidt erfaring som administrativ. Men dette er dog ikke kun indenfor Garry's Mod. Har som sådan også været admin inde på en Minecraft server men der var ikke noget at prale af.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

-  Jeg kan nemt håndtere op til flere personer   

-  Jeg kan reglerne 

-  Jeg er venlig. 

-  Viser gensidig respekt 

-  Erkender nemt hvis jeg har lavet fejl og tager straffen for det

-  Tager ansvar for mine handlinger 

-  Moden, men kan godt finde på at lave sjov med folk 

- Jeg kan bidrage men et godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel 

- Jeg er god til at holde hovedet koldt.

- Jeg har spillet 1000+ timer på Starvox og kan alle reglerne ind og ud.

- Og så føler jeg at jeg snakker godt med de fleste staffs og spillere.

- Jeg får tit af vide at jeg er moden nok

 

Mit formål, med at blive staff, er 100% at kunne være en del af community på Starvox, og hjælpe folk godt på vej.

 

Jeg syntes i har brug for en ordentlig staff, så derfor tænkte jeg, at jeg ville sidde ned, og bruge et stykke tid på at lave en ansøgning.

 

Jeg vil opnå at blive bedre til rp, bedre til at hjælpe, møde nye bekendtskaber og få nogle gode tider på jeres server.

 

 

Uden at lyde selvglad, mener jeg selv jeg er moden, og ikke en af de der børn som elsker at rende rundt og fucke ting op for andre. Det er jeg bestemt ikke. Jeg synes 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. Og så har jeg mange års erfaring som staff, Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle dem. Jeg har aldrig haft ønsket om at abuse mit rank. Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning. Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjob. Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community, Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren. Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere. 

 

 

 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. Og så har jeg mange års erfaring som staff, Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle dem. Jeg har aldrig haft ønsket om at abuse mit rank. Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning. Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjob. Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community, Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren. Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere. 

 

virkelig RP er rigtig sjovt, og derfor vil jeg gerne prøve nye kræfter med dette som at være staff. Første indtrykket af mig, kan måske godt være en smule svingende, da

jeg i starten er meget stille og afventende. Men med tiden vil det vise sig jeg nu er en meget flink person!

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

ja kender skam godt til det har været staff på en del servere hvor man som staff skulle kende til ULX. ellers kunne man ikke komme ind så har brugt det lige siden jeg started på gmod og kan alle ULX commands fx. !goto osv.  

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt og Jeg vil også kommunikere i samtalen skriftligt. Hvis det er nødvendigt. Men der kan dog være nogle gange hvor man skriver forkert men for det dog også ændret hurtigt igen 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Som sagt har jeg masser af tid til at være online på.

 

Mandag: 16:10 - 21:20

Tirsdag: 14:30 - 21:20

Onsdag: 15:30 - 21:20

Torsdag: 16:30 - 21:20

Fredag: 12:30 - 01:30

Lørdag: 10:45 - 01:30

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er en dreng på 15 år. Hedder mathias hansen, og jeg bor og er opvokset i Fredericia kommune. Jeg elsker at sidde foran en computer, og spille med sine venner, og møde og få nye bekendtskaber håber du/i bliver nogen af dem

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Kaistar skrev:

Neutral

Flink

Har dog ikke set dig på det sidste.

 

Fine farve. Hvor mon du har dem fra.

jamen tak kasper men her på det sidste har jeg gået lidt død i gmod da jeg ikke rigtig kunne bruge nogen af de ting jeg lavede da jeg er ret så dårlig til at bygge men så staff mulighederne og tænkte staff det er sku noget som man kunne få dagen til at gå med, og her står jeg så nu 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

-I starten skriver du flere sætninger, uden at skrive med stort efter punktum. Så spørger jeg mig selv, om du overhovedet har læst din egen ansøgning?

-Har aldrig set dig på serveren før.

-Det er også lidt underligt at teksten skifter farve hist og her fx:  

Uden at lyde selvglad, mener jeg selv jeg er moden, og ikke en af de der børn som elsker at rende rundt og fucke ting op for andre. Det er jeg bestemt ikke. Jeg synes 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk.

-Der går den fra sort til grå?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, FynBoDK skrev:

-REP

-I starten skriver du flere sætninger, uden at skrive med stort efter punktum. Så spørger jeg mig selv, om du overhovedet har læst din egen ansøgning?

-Har aldrig set dig på serveren før.

-Det er også lidt underligt at teksten skifter farve hist og her fx:  

Uden at lyde selvglad, mener jeg selv jeg er moden, og ikke en af de der børn som elsker at rende rundt og fucke ting op for andre. Det er jeg bestemt ikke. Jeg synes 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk.

-Der går den fra sort til grå?

okay for det første er dette en meget lang text jeg vil sige det er en fejl fra min side men at den skifter farve fra sort til grå det vil jeg gerne lige høre mere om hvis du vil kan vi snakke privat.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hondo skrev:

okay for det første er dette en meget lang text jeg vil sige det er en fejl fra min side men at den skifter farve fra sort til grå det vil jeg gerne lige høre mere om hvis du vil kan vi snakke privat.

Det kan vi da godt.

1 minut siden, Hondo skrev:

okay for det første er dette en meget lang text jeg vil sige det er en fejl fra min side men at den skifter farve fra sort til grå det vil jeg gerne lige høre mere om hvis du vil kan vi snakke privat.

Kan vi snakke ingame?
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Bimse👌 skrev:

+REP

  • Du er super flink
  • Virker til at kunne reglerne
  • Mega hjælpsom

Dog er du ikke så aktiv mere...

 

tak Bimse ja som du siger er jeg ikke så aktiv mere og det kan man jo ikke komme uden om jeg har haft nogen problemer som gjorde jeg ikke havde mulighen for at være så meget på

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.