Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hype


Hype

Recommended Posts

 

Ingame navn: 
Hype 
SteamID: 
STEAM_0:1:70214001 
IRL fornavn: 
Philip 
Alder: 
14 år 
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  
Jeg har kun haft en lille smule erfaring med administrator på en lille Minecraft server. Den var ikke noget specielt og jeg var ikke særlig gammel.  
Ellers har jeg ikke haft nogen erfaring med administrative jobs. 
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg er på serveren hver dag, og jeg vil elske at kunne hjælpe andre spillere mere end jeg gør nu.  
Jeg har skrevet nogle af de punkter ned som jeg sætter fokus på. 
 
-Cases tager den tid de tager, og jeg vil ikke forhaste mig hvis der ikke er nogen grund til det 
-Jeg sætter mig ind i personens/personernes synsvinkel for at få et bedre overblik og forståelse af situationen 
-Jeg vil være så aktiv som muligt 
-Jeg vil på ingen måde forskelsbehandle personer. Om det er mine venner, tilfældige eller folk som jeg bryder mig mindre om, synes jeg at det er vigtigt at alle får en lige god oplevelse. 
-Jeg kan reglerne. 
-Jeg vil på ingen måde forskelsbehandle personer. Om det er mine venner, tilfældige eller folk som jeg bryder mig mindre om, synes jeg at det er vigtigt at alle får en lige god oplevelse. 
-Jeg vil have min fulde opmærksomhed når jeg behandler cases 
 
Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 
Jeg prøver at have en positiv indflydelse på serveren. Det vil for eksempel sige at: 
 
-Jeg hjælper folk når de spørger mig til råds. 
-Jeg snakker ordentligt til alle spillere. 
-Alle skal have en lige god oplevelse 
-Jeg er en empatisk person 
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg har leget rundt med nogle venner i sandbox, hvor jeg har prøvet at bruge nogle af de forskellige commands, såvel som menuen. Ellers er mit kendskab til ULX ikke det helt store, men jeg er sikker på at jeg hurtigt ville kunne lære det! 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: 
Jeg mener selv at jeg kan formulere mig lige så godt skriftligt, som jeg kan mundtligt. Jeg foretrækker dog mundtligt over skriftligt, dog prioriterer jeg mikrofon. 

 Bruger du ofte din mic?: 
Jeg bruger altid min mikrofon. Om det er ingame eller om det er på TS, vil jeg altid vælge min mikrofon over tastatur. Jeg føler at man få en meget bedre forståelse over mikrofon, og at der ikke lige så let dannes kunne dannes misforståelse, hvis det nu var over tastatur.  
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Jeg har desværre ikke fået mit skema for næste år, men jeg kan skrive de tider som jeg har styr på. (Jeg har sat parentes om de tider som jeg ikke har styr på endnu.) 
 
Mandag (15:30) - 21:30 
Tirsdag (15:30) - 21:30  
Onsdag (15:30) - 21:30 
Torsdag (15:30) - 21:30 
Fredag (15:30) - 01:00 
Lørdag 12:00 - 01:00 
Søndag 12:00 - 21:30 
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg spiller mest på Evocity, og jeg prøver at være den bedste version af mig selv.

 

~ Philip/Hype

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ∞Bob Johnson skrev:

+REP

For satan Hype! Det sku fedt at du ansøger!

  • Du skide imødekommende
  • Du kan dit shit
  • Du er skide flink overfor alle
  • Du er super hjælpsom

Held og lykke!

 

// Bob Johnson

Super mange tak, jeg sætter virkelig pris på din kommentar 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

- flink

- moden

- kan reglerne

- er aktiv

- hjælper gerne andre spillere

- har aldrig hørt negativt om dig

- fin ansøgning / dog den korte af slagsen

- kan godt se dig på staff holdet

 

Alt held og lykke herfra

//Blasterion//

Også mange tak til dig. Du skal vide at jeg virkelig sætte pris på din kommentar!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Crispy den anden skrev:

+Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Tit online.

- Kan sit RP 

- Kan reglerne.

- Moden

- Hjælpsom

 

Held og lykke.

Mange tak til dig Crispy! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mayan skrev:

Hey du.

Jeg vælger at give dig et +rep grundet, du er meget flink, også meget moden, og det virker til at du er meget online både ts3 og in-game, fin ansøgning.

Mange tak Mayan! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.