Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Kiwi Z


El Capitan

Recommended Posts

Ingame navn: Kiwi Z 
SteamID: STEAM_0:0:90526161 
IRL fornavn: Kevin 
Alder: 13 er født den 21/10/2005 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
 
FLEX RP 
ja, jeg har vært staff på en anden DarkRP server, den var ikke stor, men jeg fik god erfaring derfra. Jeg startede som moderator - junior admin - Admin og til sidst super admin. Jeg synes selv jeg lavede et godt arbejde der inde, fik kendskab med ULX, med den server. Jeg ved hvordan jeg skal håndtere en case, i de forskellige situationer. Synes selv jeg gjorde en stor forskel, jeg var den der tog flest cases. På serveren, på det tidspunkt. Fordi jeg ville det, elskede at tage cases en efter en.

serveren er ikke oppe mere.  
 
TWTICH 
Jeg har også vært mod ved forskellige Twtich streamers, og er stadig ved nogen. Den største jeg har vært ved er en der hedder t0nse. Og er stadig ved ham, Han har 100 seere i gennemsnit. Det jeg gjorde forskel var, at jeg altid var der. holdte meget øje  med chatten, hvis folk skrev grimt der inde, har også lært hvad en Retfærdig straf er. jeg har vært mod ved ham i 4 måneder. Så har jeg også ved andre, men de er ikke special store, men har lært meget, af det.  

  

 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

jeg skal være en del af staff-teamet fordi, jeg kan alle reglerne. Læser dem en gang om ugen, men hvis der lige pluslig kommer ny regler, læser jeg selvfølgelig dem. Jeg har mange timer på Stavox, har lidt over (1434) timer Har også flere timer på andre DarkRP server, det er cirka de 300 timer. Det betyder jeg kan tale med alle folk, fordi jeg har mødt så mange. Gennem alle dem timer jeg har spillet DarkRP. 

 I en case vil jeg holde mit hoved koldt, høre på den ene og så den anden. Tænke over deres svar/spørgsmål, og så vil jeg tage min beslutning. Jeg ved hvad en passende straf er, efter jeg har prøvet at være staff. Vil altid prøve at holde den gode tone. 

 Jeg ved hvordan logs de virker, og hvordan man skal bruge dem efter jeg har haft erfaring med det. 

 Har spillet er i 2 år, men har haft en pause for stavox, smuttede der ind igen, for at prøve det igen. Kunne godt lide det, og så begyndte jeg igen. Er meget aktiv på stavox, og vil også være aktiv som staff. Jeg elsker at hjælpe folk, men deres problemer. Får altid det godt når jeg hjælper folk. 

 Jeg er altid klar på at bryde min RP, for at tage cases, eftersom jeg elsker at hjælpe folk.  Er meget Online på stavox, mest på Rockford. Nogen gange er jeg også på Evocity, jeg vil være på den server. Hvor der er mest brug for staff, hvis jeg sidder og laver weed, så er jeg altid klar på at leave. For at joine den anden server, hvis der er brug for staff. 
Jeg vil selv sige jeg er meget hjælpsom, hvis folk spørg mig om hjælp vil jeg altid hjælpe dem, har prøvet mange forskellige situationer, så ved hvordan man hjælper folk bedst. Vil altid gøre det bedste for at hjælpe en person. 
Hvis jeg kommer i nogen situationer, hvor nogen personer kalder mig grimme ting, og hvor de er svære at håndtere. Vil jeg altid prøve at falde dem til ro, vil tale pænt med dem. 
 
har altid haft en lille drøm at være staff  Stavox, har ansøgt før. Det er bare aldrig blevet til noget, så hvis jeg bliver staff vil jeg gøre det ud af det. Vil give det hele armen.
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med: 

  • Er meget online 

  • holde altid den gode tone. 

  • Vil altid tage cases. 

  • Jeg er meget lærenem. 

  • Kan alle reglerne. 

  • Jeg er hjælpsom. 

  • Kan mit RP. 

  • Kender mange Commands. 

  • Møder alle med et smil. 

  • Er meget seriøst, men har det også sjovt.  

  • Er meget nemt at snakke med. 

  • Kan håndtere cases 

  • holder meget øje med chatten

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 jeg har masser af erfaring med ULX og Kendskab til det, jeg kender mange commands. Som man bruger med ULX, har selv vært staff før. Som jeg har skrevet, ved godt hvordan det virker. Efter jeg har prøvet det så meget, jeg ved hvordan man bruger logs, og hvordan man bruget dem bedst. Men jeg kan altid lære mere ULX, men har et godt kendskab til det.
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
 
Mundtligt: 

Synes jeg er god nok til at Formulere mig mundtligt, efter som jeg har snakket med mange personer i mit liv. Føler altid jeg finder en måde hvordan jeg kan forklare en person, så personen forstår det 100%. Det er meget forskelligt til Person til Person, hvordan de forstår ting. Men kan altid finde en god Forklaring til folk. Jeg taler altid stille og roligt. I et tempo, hvor folk synes det ikke går for hurtigt, men heller ikke for langsomt. Der kommer selvfølge også situationer, hvor man er i en case. Hvor det er kun den ene der forstår hvad man mener, og dem situationer kan jeg godt håndtere. 

 

Skriftligt: 

Skriftligt har jeg det lidt mere svært med end Mundtligt, Formulere mig fint nok skriftligt, men ikke lige så godt som Mundtligt. Jeg arbejder på at bliver beder, men er okay Formulere mig Skriftligt.  Har det lidt svært med at stave, med arbejder på at blive beder, kan godt selv mærke det er blevet beder. Så det går den rigtig vej. 
 

 

Bruger du ofte din mic?: 
vil selv sige jeg bruger min mic meget, til at lave RP. Bruger den også til at kommunikerer med forskellige folk. Føler mig også meget sikker og rolig når jeg bruger min mic. 

 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
jeg kan være på i mange timer, og det er jeg også normalt. Bruger det meste af min dag, ved min Computer. Sidder for det meste på Stavox, og bruger min dag der inde. Jeg har lavet et lille skema, hvor i kan se hvornår jeg har mulighed for at komme på.  
 

  • Mandag: 15:00-21:00 
     

  • Tirsdag: 14:00-21:00 
     

  • Onsdag: 15:00-21:00 
     

  • Torsdag: 14:00-21:00 
     

  • Fredag: 15:00-23:00 
     

  • Lørdag: 7:00-24:00 
     

  • Søndag: 7:00-24:00 


Jeg har sommerferie, som mange andre også har. Jeg har lavet et Sommerferie skema. 
 
ferie Skema 

  • Mandag: 8:00-24:00 
     

  • Tirsdag: 8:00-24:00 
     

  • Onsdag: 8:00-24:00 
     

  • Torsdag: 8:00-24:00 
     

  • Fredag 8:00-24:00 
     

  • Lørdag: 8:00-24:00 
     

  • Søndag: 8:00-24:00 

 

 

Super tak fordi du valgte at læse min ansøgning 
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Der er ikke noget relevant, i er altid velkommen til at spørge. God dag 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.