Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Toxic Pixels


Toxic Pixels

Recommended Posts

IngameNavn: 

Toxic Pixels


SteamID: 

STEAM_0:0:59817073


IRL fornavn: 

Mikkel


Alder: 

15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja... men kun i gmod

 

Jeg har været Mod på nogle små servere. Jeg lavede ikke det store da serverene var meget små maks 10 spillere, så havde meget Tid til RP, Bygge o.v.s, Men hvis der kom en case var jeg hurtig til at Tage Casen først.

 

Så fik jeg en stilling som Admin på en Mellem stor servere, De Andre Staff Gad ikke helt tag cases og vil Hellere Bygge, RP, Weed så jeg gjorde meget af arbejdet som Staff. Det medførte at jeg kom meget hurtig op ad ranksne, Ejer lukkede dsv. serveren da han skulle på efterskole, Det var ca. 1-2 år siden. Men var stadig den person som fik mindst Staff Klager på 1-½ år fik 2 tror jeg, mens de andre fik op til 7 og 8. Jeg havde et god ry på serveren som den Gode admin, Jeg respekterede spillerne og de respekterede mig.

 

Var engang Head-Admin på en mellem lille servere en af mine venner havde lavet, Det var på denne server hvor jeg havde den bedste erfaring som Staff skete, meget få trolls, Jeg stød får et par ansøgninger som Ente med at være faktisk hygge nok, mig og ejer havde det sjovt sammen og de andre spillere kunne lide at spille på serveren. De andre staff kunne også godt lide serveren og spillerne og de andre mods, admins. 

 

Har selv prøvet at lave mine egne servere men som en 12-13 årig vidste jeg ikke den kæmpe mægte arbejde og tid der skulle indsættes, Selv om jeg da fik nogle fin nok gode Staff på min server var det stadig mig der skulle tage et par få cases som andre Staff sagtens kunne tage. Der var næsten ingen spillere på så lukkede dem hurtig efter de åbnede

 

Skriver ikke server navne. PM mig hvis du vil vide

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er meget erfaren som Staff rolle,

Jeg har altid en motivation til at tage cases,

Jeg kan holde hovedet Koldt i næsten alle situationer,

Jeg har meget fritid til at spille på serveren,

Jeg kan holde en god tone over andre spillere,

Jeg kan kan lære af mine fejl,

Jeg kan kan huske mange af reglerne i hovedet,

Jeg er meget moden,

Jeg er ikke en person som bliver hurtig træt af ting f.eks jeg har taget MANGE cases og syntes stadig væk det er Hyggeligt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Min 1 poretæt er og tage cases,

Er meget positiv selvom f.eks kl er 2 om natten. 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, meget. 

kan alle commands som Staff Brugere, også stavox's Custom commands.

jeg Syntes ikke jeg behøver og skrive en liste

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg har 3 Mic's 

Trust GXT 252,

Blue snowball,

og en Lorte mic til 200 kr.

 

Jeg er en hurtig skriver og kan uddybe mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Nu har vi så sommerferie
13:00 14:00 til 01:00 04:00

alle dage

men går i seng i hverdagen kl 22:30 til 23:00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er Ordblind, men det har aldrig effect mig med noget Staff relaterede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et Neutralt Rep fra mig af.

 

- Du er flink.

- Du kan reglerne.

- En lidt kort ansøgning / Jeg kan ikke lide opsætningen.

- Synes ikke jeg ser dig så tit online.

- Held og lykke.

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.