Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Critz


Critz

Recommended Posts

Ingame navn:

Critz


SteamID: 

STEAM_0:0:142189984


IRL fornavn:

Oliver


Alder:

16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja det har jeg. Jeg har været Senior Admin på engelsk DarkRP server, hvor jeg primært hjalp de nye staff, og lærte dem op.

Udover det har jeg også været involveret i nogle små minecraft serverere, da jeg var mindre, men jeg spiller mest Gmod nu. 

Det har givet min en masse erfaring omkring brug af sprog, og hvordan man kan håndtere de forskellige situationer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-       - Jeg har spillet på stavox meget længe, mener vistnok jeg startede tilbage i 2016.

        - Jeg er god til at tage imod kritik.

        - Jeg er meget aktiv.

        - Jeg holder hovedet kold, selv i presset situationer.

        - Jeg er god til at forklare ved jeg mener, overfor andre spillere.

        - Jeg kan reglerne.

        - Jeg holder den gode tone. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En god ny staff, der elsker at spille RP spil, især Gmod. En aktiv staff der både vil spille RP, men også elsker at tage cases. 

Jeg har ikke særlig mange straffe, og af de straffe jeg har fået, har jeg ændret mig efter dem. Jeg vil hjælpe så mange så muligt,

og være på når jeg har muligheden. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Eftersom jeg har erfaring med at være staff, så har jeg.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Det syntes jeg. Jeg bruger altid min mic til at kommunikere med andre spillere, også hvis af en eller anden underlig grund den ikke fungere,

så informere jeg andre om det ved brug af chatten. (Hvis nødvendigt)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har gode muligheder for at være på her i sommerferien, og selvfølgelig også efter sommerferien.

På en normal uge ser min online tid nok omkring sådan her ud:

Mandag - fredag ca. tider:

16:00 - 21-22 stykker

 

Lørdag & Søndag ca. tider:

14 - 17:30 og så 19 - 01-02

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke. Skriv hvis du/i har et spørgssmål :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.