Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Scaled


Scaled

Recommended Posts

Ingame navn: Scaled

SteamID: STEAM_0:0:50236723

IRL fornavn: Oscar - resten kan oplyses, hvis nødvendigt.

Alder: 15 (om like 10 dage)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja, jeg har tidligere erfaring som staff. Jeg har været staff på 2 Garry’s Mod servere indtil videre, og dette ville være min tredje. Jeg har dog kun været staff på engelske servere, og det er ved at være et godt stykke tid siden. Jeg er aldrig blevet demoted før, og det regner jeg heller ikke med at blive.

 

Mine Erfaringer som staff:

  • Xanath RP | Jeg startede ud på Xanath RP som 12-årig. Jeg startede som T-Mod (Trial Moderator), hvilket er den mindste rank der findes på de engelske servere. Jeg var ikke T-Mod i lang tid, før jeg blev promoted til moderator. Derfra gik det ret hurtigt, og jeg nåede at blive admin, inden serveren blev købt, og man fik ny ejer. Jeg var dog ikke demoted, men serveren blev som sagt lukket og en masse forvirring opstod, hvorefter jeg quittede serveren. Serveren havde ofte op til 30-40 spillere, indtil den blev købt, hvorefter spillerne forsvandt.

 

  • Crystal Gaming/RP | Crystal RP var en mindre server. På Xanath var der cirka 4 ejere, og den ene af dem havde besluttet sig for at starte en ny server, hvilket var denne. På Crystal RP blev jeg ansat som moderator, da ejeren kendte mig, og jeg mindes, at blive promoted til admin, inden denne server også lukkede. Siden da har jeg ikke lavet noget staff-relateret. Det forhindre mig dog ikke i at kunne bruge staff-relaterede ting såsom ULX.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg kan tage det seriøst når det er nødvendigt, men jeg kan også hygge mig til tider.

  • Jeg kan stort set alle reglerne, selvom jeg har mange straffe. Ifølge mig betyder min straffehistorik intet andet end, at jeg har lært af mine fejl. 

  • Jeg har 3000+ timer på Garry’s Mod - jeg synes selv jeg kender spillet godt.

  • Cirka 1000 af mine Garry’s Mod timer er staff-arbejde. Dog kun på engelske servere.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg mener selv, at der mangler staff sådan forholdsvis tit - dog laver jeg ikke så mange cases. Når det bliver sent om natten, kan der også tit mangle staff. Jeg mener selv, at jeg er ret aktiv, og jeg mener derfor, at jeg kan hjælpe en del, i forhold til mangel på staff.

 

Kompetencer:

  • Jeg mener ikke, at jeg er stresset når jeg spiller. Jeg synes selv, at jeg er ret chill, når jeg spiller Garry’s Mod, hvilket er en god ting i forhold til cases.

  • Jeg vil være venlig, men dog også streng i cases (hvis nødvendigt).

  • Jeg giver fair straffe til spillerne, og jeg mener selv, at jeg ville være god på holdet.

  • Jeg har en del tid på serveren (1784 timer), hvilket betyder, at jeg godt ved hvordan serverens "samfund" fungerer. 

  • Jeg er altid klar på at hjælpe - både ingame, ts eller på forum.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har godt med kendskab til ULX, men jeg har knap så meget erfaring med jeres custom logs osv. Jeg kender kun lidt til det jeg har set fra for eksempel videoer fra youtube, eller har hørt fra staff på TS. Jeg vil ikke lave en liste over alle kommandoerne, men jeg kan en del af dem.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til formulere mig selv skriftligt, men hvad der angår mundtligt har jeg lidt problemer - dog småproblemer. Min mikrofon har det ofte med at være lav in-game - dog har dette stort set aldrig været et problem.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Det er forskelligt, hvornår jeg kommer på i hverdagene, men i weekenden, er tiderne rimeligt faste: ~12:30 - 01:00+ (ofte op til 05:00).

 

Hvis jeg skulle skyde på tiderne i forhold til hverdagene, ville det nok se sådan her ud:

~16:30 - 22:00.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg mener selv, at jeg er meget aktiv, men jeg er ved at bruge lidt mere tid udendørs. Jeg har ikke som sådan et fritidsjob, men jeg skal tit ud at arbejde med min far, eller slå græs for naboen - et fedt job, hvis du spørger mig. 

 

Jeg går ikke til noget i min fritid, og jeg laver ikke rigtigt andet, end at spille - hvilket for det meste foregår på Garry’s Mod. Dog kommer jeg ofte ret sent hjem fra skole, da min bus tager en del tid om at køre frem og tilbage - nogen gange går jeg endda også hjem, og det tager endnu længere tid (op til 50 min).

 

For nogle personer, kan jeg nok godt forekomme som en troll, men det har aldrig været ment sådan. Jeg mener selv, at jeg er blevet en mere seriøs person.

 

Jeg har aldrig oprettet en ansøgning før, da jeg ikke selv mente, at jeg var klar til jobbet - jeg føler dog, at tiden endelig er inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Scaled du er en af mine bedste spille venner, du egner dig til at være staff og længere er den ikke. Du er meget aktiv og lærenem ifølge mig.

 

Håber du kommer ind på holdet fordi du egner dig til dette job.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.