Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ducky20


Ducky

Recommended Posts

Ingame navn: Ducky20
SteamID: STEAM_0:0:56813494
IRL fornavn: Markus
Alder: 16 (19-4-2003)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har meget erfaring, som administrator. Det har jeg, da jeg har været staff inde på Stavox adskillige gange. Selvom det er ved at være noget tid siden, jeg har været staff herinde så erindre jeg stadig væk de fleste kommandoer. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Jeg har førhen fået ros for min gode måde at løse cases og hvordan jeg snakker til folk under casesen. Jeg er altid været glad for at hjælpe andre og derfor vil jeg gøre mit bedste for, at folk får en god oplevelse inde på serveren.Jeg har været lidt af hvert igennem tiden og har altid syntes at være Admin har været det sjoveste. Det er lang tid siden jeg sidst har været Admin, så savner følelsen af at kunne hjælpe andre. Jeg prøver altid at løse mine cases, så alle bliver glade og hvis der skulle være nogen der ikke helt forstod, hvorfor de fik den straf som de gjorde, vil jeg gøre mit bedste for at forklare dem det. 

Jeg er en meget rolig person, som kan holde sit hovedet koldt i pressede situationer. Jeg har altid en god tone overfor andre. Jeg tager på ingen måde de grimme ting folk siger til mig personligt, hvilket kun er en god ting. 

Jeg har fundet nogle nye spillere inde på serveren før, og har altid hjulpet dem med et smil. 

Jeg har spillet Garry's mod over 1600 timer, og 1000 af dem har været RP, så jeg har rimeligt meget erfaring med, at spille på RP servere.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at, når jeg er færdig med en case, så vil der efter casen formentlig ikke være nogen der ikke ved, hvorfor de fik den straf, som de gjorde eller hvorfor en person ikke fik straf.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har tidligere erfaring  til ULX, da jeg som sagt har været tidligere staff, og husker de fleste kommandoer. Der er garanteret kommet nye til ULX eller andre ting som staff, som jeg jo ikke har haft muligheden for lære. Dog er jeg lærene, og elsker at lære nye ting. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt, jeg er ikke en person, som bare begynder at svine folk til. Jeg er en person som altid vil snakke om, hvad der er sket og, hvordan det kan forbedres.

Jeg elsker at snakke med folk, så ikke at bruge min mic bliver lidt svært. Jeg bruger min mic til RP, hver gang jeg kommer på, for start til slut.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag, da jeg ikke har nogen venner eller grænser for, hvor meget jeg må spille. Jeg kan være på ca.6 timer dagligt, hvis ikke mere. Jeg kan være på hele dagen i weekenden, hvis der er brug for det. Jeg har dog et job som også skal passes i ny og næ, så selvfølgelig kan jeg ikke være på 24/7.

I Sommerferien:

Mandag: 11:00 - 03:00

Tirsdag: 11:00 - 03:00        

Onsdag: 11:00 - 03:00

Torsdag: 11:00 - 03:00

Fredag: 11:00 - 03:00

Lørdag: 11:00 - 03:00

Søndag: 11:00 - 03:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Efter at have begyndt at spille herinde igen, så savner jeg sgu at være staff. Det var altid sjovt, og man kunne nærmest ikke andet end at hygge sig. Derfor håber jeg på at blive genvalgt som staff.

 

//Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg føler du er blevet en troll siden sidste gang, så jeg ved ikke rigtigt, men jeg ved selvfølgelig ikke om du har ændret dig, for jeg har ikke set dig på i et stykke tid.

Jeg kunne godt lide dig førhen, men igen, du er blevet en troll.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Scaled skrev:

Jeg føler du er blevet en troll siden sidste gang, så jeg ved ikke rigtigt, men jeg ved selvfølgelig ikke om du har ændret dig, for jeg har ikke set dig på i et stykke tid.

Jeg kunne godt lide dig førhen, men igen, du er blevet en troll.

Jeg kan godt se, hvorfor du siger jeg er blevet en trolldog er det helt sikker noget jeg har prøvet at ændre 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

For satan @Ducky! Det sku fedt at se at du har lagt en ansøgning, meeeeen... Du får kun et plus rep fra mig af, hvis du lige kunne være lidt mere aktiv, det er lidt tid siden jeg har set dig sidst.

Ellers har du styr på dit shit, OG du er tidligere staff.

 

Good luck

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, ∞Bob Johnson skrev:

For satan @Ducky! Det sku fedt at se at du har lagt en ansøgning, meeeeen... Du får kun et plus rep fra mig af, hvis du lige kunne være lidt mere aktiv, det er lidt tid siden jeg har set dig sidst.

Ellers har du styr på dit shit, OG du er tidligere staff.

 

Good luck

 

// Bob Johnson

Jeg har set ham et par gange efterhånden.

Han er ikke meget aktiv, men alligevel lidt.

Jeg er enig med Bobbi.

Du får også et +REP af mig, da du er tidligere staff, kender reglerne og er flink.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.