Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] LonelyLone


sucraM

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: 

Lonelylone


SteamID: 

STEAM_0:0:120703633


IRL fornavn: 

Marcus


Alder: 

15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja, jeg har haft tidligere erfaring med administrative jobs. Jeg har været mod, på en dansk FiveM server. serveren den hed MoonRP, og havde 20-40 daglige spillere. Mit job det var at tage cases når der kom nogle. Jeg skulle være klar i support, hvis der var nogle der havde brug for hjælp.

Et af mine jobs var også at vurdere om folk moddede eller dupede penge, og give dem en passende straf. Dette job gav mig indblik, i hvordan det er at være moderator i et spilcommunity, og gav mig erfaring i at holde hovedet koldt i pressede situationer. Jeg begyndte så at spille en del Gmod, og blev derfor demotet på grund af inaktivitet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg syntes selv jeg er gammel og moden nok, til at tage hånd om ansvaret, der ligger i at være staff.
  • Jeg har spillet inde på serveren i 700 timer, så jeg har god forståelse for hvordan serveren og forumet virker.
  • Jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt.
  • Jeg har altid respekt for andre spillere, og holder en ordentlig tone, når jeg bruger min mikrofon og skriver i ooc.
  • Jeg interagere aktivt med spillere inde på Teamspeaken, og jeg er ikke bange for at møde nye spillere.
  • Jeg er indforstået i at jeg skal sætte mit Rp til side, hvis der er brug for mig som staff. 
  • Jeg er retfærdig, og kan se sager fra forskellige vinkler.
  • Jeg ville aldrig give mine venner eller gang medlemmer fordel i case.
  • Hvis jeg har lavet en fejl, vil jeg tage ansvar for min fejl, og sørge for det ikke sker igen.
  • Jeg kan alle reglerne, og tjekker dem tit for at se om der er lavet nye regler.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

  • En moden og aktiv staff, der sætter cases frem for Rp.
  • Jeg kan hjælpe andre spillere, og belære dem om de fejl de har lavet, så de ikke laver dem igen.
  • Jeg har en del timer på Stavox, så har en god forståelse for hvordan serveren virker. Dette vil jeg bruge til at hjælpe nye spiller, hvis de har brug for hjælp.
  • En ekstra staff der er god til at samarbejde med spillere, og andre staff medlemmer.
  • Da jeg har erfaring i FiveM, kan jeg holde hovedet koldt i pressede situationer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke meget erfaring med ULX.(Men jeg er lærenem😊)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger hele tiden min mikrofon ingame og på Ts. Hvis jeg ikke gør det, er jeg rigtig god til at formulere mig skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på alle dage, da jeg har sommerferie. Jeg kommer for det meste på ved 10-12 tiden og går i seng ved 12-2 tiden. 

Når skolen starter op, kommer tiderne til at ændre sig.

Efter sommerferien starter træning også op hvor jeg træner 3 gange om ugen, i ca. 2 timer

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, ikke rigtig.

 

Hvis jeg kommer ind så glæder jeg mig til at arbejde sammen med jer alle sammen.

Tak, fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.