Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Brian Johansen


Andrs

Recommended Posts

Ingame navn:

Brian Johansen

 

SteamID:

STEAM_0:1:71214922

 

IRL fornavn:

Anders

 

Alder:

16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har været i en administrativ rolle hos flere forskellige spil communities. Nogle af dem har været meget seriøse, hvor andre har været mindre seriøse og mindre “vigtige”. Jeg har dog samlet en kort liste over de roller jeg har haft, som jeg kan huske.

- Junior Admin var jeg på Stavox. Jeg blev dog fyret da jeg ikke mødte op til et møde, efter en periode hvor jeg havde været meget inaktiv. Jeg lærte dog meget i den periode jeg var staff på Stavox. Jeg begyndte at forstå vigtigheden af at se det hele objektivt og at se tingene fra alle de pårørendes perspektiv. Jeg lærte også at det ikke altid er nemt at skulle være staff, hvis serveren er fuld og du er en af de eneste der kan tage cases. Jeg forstår også vigtigheden af at hjælpe alle. Om det så er en ordblind spiller som vil høre noget om en regel, til en anden staff der gerne vil have hjælp/en mening omkring en situation.

- Head Admin. Jeg har været Head Admin på en Minecraft server. Det skal siges at det med at være en administrativ rolle kan være udfordrende, uanset hvor den er. Jeg var med til at skabe en Minecraft server inde på et community, som hoster andre Minecraft servere. Du har måske hørt om SuperAwesome.dk(Det er serverens ip). Den server jeg var Head Admin på var på 1. pladsen 3 uger i streg. Der stod jeg B.l.a. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener at jeg har nogle gode egenskaber som gør mig til den rette at vælge som staff.

- Jeg har tidligere været staff. Jeg har kendskab til de forskellige ting som serveren byder på som staff, såvel som spiller.

- Jeg er meget god til at skabe overblik. Jeg kan klare meget pressede situationer. Ved det mener jeg at jeg kan: Vurdere situationen, ligge en handlingsplan og så handle på meget kort tid.

- Jeg er vicerigspolitichef. Jeg er blevet whitelisted/accepteret som Vicerigspolitichef her på stavox, hvilket jeg pointere for at vise jeg er moden og kan opføre mig ordenligt.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg vil gerne bidrage med en pålidelig spiller, som er erfaren både som normal spiller og som staff. Jeg mener at jeg kan hjælpe med mange forskellige udfordringer som spillerne må have. Både ingame og på forum.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har som tidligere nævnt haft en rolle som staff inde på serverene. Derfor har jeg godt med kendskab til ULX. Jeg ved hvordan man keybinder commands, så det hele kan gå lidt hurtigere.I tilfælde af at bindsne ikke virker, kan jeg også de relevante commands i hovedet.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil mene at jeg er god til at formulere mig. Jeg er bedre mundtlig end skriftlig, men er ikke dårlig på nogle af punkterne.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har ofte tid til at være på. Jeg har ikke nogen fritidsinteresser, udover at spille computer. Jeg arbejder dog i nogle weekender i Elgiganten, her arbejder jeg typisk fra kl 10-16, hvorefter jeg kan være på.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg startede med at spille inde på stavox i starten af 2017. Min seneste straf er i slutningen af 2017.

 

-Anders/Brian Johansen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.