Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] 1stLT Wolfi


Wolfi

Recommended Posts

Ingame navn: 1stLT Wolfi
SteamID: STEAM_0:1:53427068
IRL fornavn: Mike
Alder: 17 (21-12-01)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Jeg har været staff op nogle af de stor dansk Star Wars RP serverer. hvor det var mere nogle andet end man lavet i forhold til Darkrp. jeg har også været staff på nogle mindre Darkrp server. hvor det var meget NLR og RDM case jeg var oppe i.

alle serveren jeg har været staff på er lukket lig pt. Jeg kan ikke husk hvad alle serveren hedder. Men har være staff ca. 5-6 gang. rankede jeg har været : trial mod(1), mod(3 gang), junior admin(2 gang), admin(3 gang), headadmin(1 gang). det er ca. mål på dem, men det var det rank jeg var da serverene har lukket ned.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
En meget aktiv spiller, en som kan sætte sig ned og bare tag case når der er brug for det. og en der tager sit staff arbejde som første pertoer. Men vil ikke sige der er så meget forskælhed mellem os der ansøger, men at Jeg er mig selv og ikke en der gemmer sig bag en computer skærm. og nu har jeg også spillet på serveren i meget lang tid og synes selv at jeg skal give lidt tilbage til jer der holder den kørerene og hjælpe med og gør så folk komme til og få en god opleveres inden på serveren. Jeg gøre også meget i at RP det beste man kan og ikke hele tiden gå i OOC.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 
Med en venlig og rolig person, som kan være meget aktiv og elsker at havde det sjov men samt også at kunne tag ting seriøst nå det skal gøres. En der altid respekter andre folk, på den måde jeg udtaler med mig på. Jeg elsker og bare personligt at hjælpe andre personer. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Som jeg også har skrevet har jeg været staff før. Jeg har kendskab til de fleste Ulx komaoder. men det er jo noget man ikke kan lærer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg vil sige at det mundtligt er det stærkeset ved mig. Kig i "Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?" for mere infomasion om hvorfor.", jeg snakker altid med respekt til folk, selv om at de ikke snakker pænt til mig.
Har en Blue Snowball. og vis det går i stykker så har jeg en mikrofon på min Corsair Void Pro headset.

           

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Kan alle ugens dage. kender ikke mit skema efter sommerferien. Men kan være nogle dage at jeg ikke kommer til og kunne være på hele dag (personlig grunde). Vil i få af vide vis jeg bliver accepteret som staff. Jeg er ellers et meget personligt menneske på computeren.

Har noget jeg skal være torsdag og søndag, Kig "Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: "

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg er Stærke ordblind. Men har det nemt med at lærer nye ting og kende.

Jeg spiller også Arma 3 milsim hold ved nogle der hedder TFD. hver torsdag og søndag spille jeg det : torsdag :19:00 til når det er slut. søndag 13:00 til når det er slut


Tak til alle dem der skriver +/- eller Neutralt rep på min ansøgning  

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Guzern skrev:

+Rep

Du er aktiv, du kender og følger reglerne, du er skide venlig, morsom, dejlig at snakke med.

Dog kunne ansøgningen godt have været lidt længere, men alt held og lykke Wolfi 🙂

Takker Mate. 😄 og ILM 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har ændret min mening eftersom han har taget det som jeg skrev til sig

+REP

-Det er fandme fedt at du faktisk bruger det folk skriver til dig og det ændre min mening

-Du er flink.

-God til rp

-En fed ansøgning med lidt stavefejl. Jeg tror sq du har fået hjælp 😂

-Overall er du pisse flink og ønsker dig alt held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, FleXuZ skrev:

-Rep

-kort ansøgning. Det ligner du ikke har brugt særlig lang tid på at skrive den hvilket viser at du ikke brænder for at være staff så meget som andre gør. Derfor synes jeg at andre fortjener pladsen som staff i stedet for en som bare ser det som værende et let arbejde og at det er nemt at få

 

Ellers synes jeg du er mega flink men kan dsv ikke få mig selv til at give dig et +rep udelukkende på det grundlag at du simpelthen ikke beviser at du fortjener at blive det

FleXuz har lavet om på den dette er den første han lavet. det er lavet om nu

 

3 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Neutralt rep

Gode ting:

Flink og aktiv

Du kan reglerne

 

Dårlig ting

Kort ansøgning. Det ligner ikke du har brugt særlig lang tid på din ansøgning

Jeg har bruget lidt over 2 timer på den, men som jeg også skriver i Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Så er jeg stærket ordblind, og har det sværer end andre at skriv lange og fint sætninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Wolfi skrev:

 

Jeg har bruget lidt over 2 timer på den, men som jeg også skriver i Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Så er jeg stærket ordblind, og har det sværer end andre at skriv lange og fint sætninger.

Hvis jeg skal give dig et hurtigt tip. Så skal du måske bare skrive lidt af gangen og lad vær med at tænk på hvor lang tid ansøgningen tager men hvor god den er fx Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
           Som jeg også har skrevet har jeg været staff før.       personligt synes jeg om du så er ordlind eller ikke, at dette kan forbedres

 

og måske også den her som de fleste skriver mest ved Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
           En meget aktiv spiller, en som kan sætte sig ned og bare tag case når der er brug for det. og en der tager sit staff arbejde som første pertoer.     jeg synes at du skal prioritere det vigtigste og sortere noget som det her fra : Vil i få af vide vis jeg bliver acceperet som staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, FleXuZ skrev:

Hvis jeg skal give dig et hurtigt tip. Så skal du måske bare skrive lidt af gangen og lad vær med at tænk på hvor lang tid ansøgningen tager men hvor god den er fx Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
           Som jeg også har skrevet har jeg været staff før.       personligt synes jeg om du så er ordlind eller ikke, at dette kan forbedres

 

og måske også den her som de fleste skriver mest ved Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
           En meget aktiv spiller, en som kan sætte sig ned og bare tag case når der er brug for det. og en der tager sit staff arbejde som første pertoer.     jeg synes at du skal prioritere det vigtigste og sortere noget som det her fra : Vil i få af vide vis jeg bliver acceperet som staff.

Hej FleXuz. jeg skriver stadig vider på den når jeg får noget jeg vil. så altså ikke helt færdig med det, men det tager sin tid og får mere på. da halvdele af tinge kan jeg ikke skreve til. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Wolfi skrev:

Hej FleXuz. jeg skriver stadig vider på den når jeg får noget jeg vil. så altså ikke helt færdig med det, men det tager sin tid og får mere på. da halvdele af tinge kan jeg ikke skreve til. 

Det er så en anden ting. Jeg har bedømt ud fra hvordan din ansøgning er nu og med den kommentar du skrev før lød det ikke som om du havde tænkt dig at skrive videre men mere at bruge ordblindhed som en undskyldning. Hvis du retter din ansøgning og Den bliver det lidt bedre så kan jeg jo stadig nå at skifte min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, FleXuZ skrev:

Det er så en anden ting. Jeg har bedømt ud fra hvordan din ansøgning er nu og med den kommentar du skrev før lød det ikke som om du havde tænkt dig at skrive videre men mere at bruge ordblindhed som en undskyldning. Hvis du retter din ansøgning og Den bliver det lidt bedre så kan jeg jo stadig nå at skifte min mening

takker for din/dine mening. jeg var bare ingame før da jeg skrev før så havde ikke så meget tid til og sige og skrive vider på det, da jeg spille med Guzern og andre fra mit gang. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Wolfi skrev:

takker for din/dine mening. jeg var bare ingame før da jeg skrev før så havde ikke så meget tid til og sige og skrive vider på det, da jeg spille med Guzern og andre fra mit gang. 
Du må forsætte med og have en god aften og Weekend.

- Wolfi

 

Tak og ilm. Jeg er utrolig glad for at du tog det til dig og prøv at se det hjalp faktisk. Altså jeg har ændret min mening fuldstændigt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, creaMY skrev:

+Rep 

Du er flink, moden og aktiv 👍

 

13 timer siden, Nikolaj skrev:

+REP!

 

Her er grundene til jeg giver dig et +REP

  • Kan reglerne
  • Pisse dejlig gut
  • Aktiv

Håber du kommer ind ❤️

@Nikolaj

 Takker

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+ REP

+ Du virker som en flink fyr

+ Din ansøgning er god og fyldestgørende

+ Ser dig tit online

———————————

Lille tip

Få en anden person til, at læse din ansøgning igennem og rette den, før du ligger den op.

Dette vil få den til at se mere professionel ud, og give den det sidste den mangler.

 

Held og Lykke 

//Lone

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, LonelyLone skrev:

+ REP

+ Du virker som en flink fyr

+ Din ansøgning er god og fyldestgørende

+ Ser dig tit online

———————————

Lille tip

få en anden person til at læse din ansøgning igennem, og rette den før du ligger den op.

Dette vil få den til at se mere professionel ud, og give den det sidste den mangler.

 

Held og Lykke 

//Lone

 

Takker for dit svar,  og tak for tippet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg er Stærke ordblind.

 

Synes det er vildt sejt at du vælger at ansøge selvom du er stærkt ordblind.

Din ansøgning er vild flot skrevet synes ik du behøver at gøre mere ud af den for den er fin som den er.

 

synes du er en flink fyr som er sjov at snakke med.

 

Du får et kæmpe +REP af mig!

 

Alt held og lykke

 

//Blasterion//

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg er Stærke ordblind.

 

Synes det er vildt sejt at du vælger at ansøge selvom du er stærkt ordblind.

Din ansøgning er vild flot skrevet synes ik du behøver at gøre mere ud af den for den er fin som den er.

 

synes du er en flink fyr som er sjov at snakke med.

 

Du får et kæmpe +REP af mig!

 

Alt held og lykke

 

//Blasterion//

Takker for din menig, og glade for de gode ord

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Else skrev:

Du får et Neutralt Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Tit online.

- En Fin ansøgning / Dog til den korte side.

- Held og lykke.

 

// Else

Takker for din tilbagemelding.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Crispy den anden skrev:

+Rep fra mig af.

 

- Virker flink udfra ansøgningen.

- Tit online.

- Kan sit RP 

- Kan reglerne.

- Moden

 

Held og lykke.

takker for din tilbage meldingen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.