Hop til indhold
Stavox

[Afslået] FleXuZ


Gary McStaine

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:

FlexuZ


SteamID: 

STEAM_0:1:204013997


IRL fornavn:

Jordan


Alder:

12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har før været staff inde på Sky-Zero, som i dag er lukket. Inde på Sky-Zero var der et dejligt community med sjove og dejlige mennesker. Inde på serveren var jeg mod, og var det i ca 1,5 måned men lukkede efter den 1,5 måned. Jeg nåede ikke rigtigt at gøre en forskel, fordi jeg ikke var der i så lang tid. Sky-Zero var nok ligeså kendt som Stavox er i dag.


Jeg har også før været staff inde på HypeeRp.Jeg tror den startede november sidste år og lukkede december/Januar  jeg nåede at være staff i ca 1-2 måneder indtil jeg sagde op fordi ejeren ikke var en jeg gad at arbejde med. Jeg var Admin eller mod. Ejeren var dog rimelig tilfreds med mit arbejde. Inde på denne server nåede Jeg ikke at lave den største forskel men jeg var online meget og respekteret.

 

Jeg har været staff herinde på stavox før hvor jeg ikke var så moden som jeg er blevet nu. Jeg har meget mere respekt for folk nu og har lært fra andre servere hvordan jeg skal opføre mig i cases og hvordan jeg skal snakke til folk. Jeg har lært meget siden og jeg er blevet lidt over et år ældre.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har lært at holde mig fokuseret i cases og jeg tænker over hvad jeg siger inden jeg siger det. Jeg er fair i cases om jeg så har en anden mening eller om det er mine venner vil jeg altid have bevis eller selv have set noget før jeg dømmer nogen for noget. Jeg er sjov, moden og god til at arbejde sammen med folk, jeg er ikke bange for at sige en anden staff imod hvis jeg bliver nød til at fortælle ham at han er gal på den. Jeg er heller ikke bange for at indse jeg har lavet en fejl og hvis dette sker husker jeg selvfølgelig det der er gjort forkert og forbedre det. Jeg taler ikke ned til folk uanset hvad. Jeg har ca 1500 timers gmod til sammen på alle mine accounts og i alt har jeg nok spillet 1000 timer på stavox hvilket hjælper mig til at hjælpe "nybegynder" eller andre folk med spørgsmål og derfor også 90% af gangene kan give dem et ordenligt svar.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

-Jeg er aktiv næsten hver dag og jeg er glad for at tage cases hvilket gør at folk møder et staff medlem der er klar til at tage deres case og er glad for det

-Jeg giver folk den bedst mulige oplevelse så de kan forstå hvad de fx har gjort forkert og giver folk en passende straf.

-Jeg er imødekommende og flink hvilket vil sige at folk kan spørge mig om noget også svarer jeg ud fra min viden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har tidligere erfaring med ULX dog er det længe siden og kan derfor godt lige bruge lidt tid til at få det genopfrisket så jeg ved hvordan det fungere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg snakker altid og bruger min mic altid og jeg kan snakke om alt. Jeg kan dog godt formulere mig skriftligt hvis jeg bliver nødt til det men ser altid miccen som vejen frem

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan ikke helt præcist komme med tidspunkter da jeg som mange andre skal op i en højere klasse, og jeg har ikke fået et skema for mit næste skole år men har dog nogle idéer

 

Mandag til torsdag: 16-22

Fredag 16 til jeg bliver træt

Lørdag  13 til jeg bliver træt

Søndag 13-22

Denne plan er dog bare et gæt og kan godt være at det ikke passer da jeg som sagt ikke har fået mit skole skema for næste år. Men uanset hvad kan denne plan blive ændret hvis jeg skal væk hjemme fra eller bare skal hygge her hjemme

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Da jeg er halv englænder og min far er englænder skal jeg nogle gange til england og besøge ham hvilket så vil forstyrre mig i at være online. Det sker ca 2 gange om året den ene er vinter og anden er sommer næste gang er fra den 26 juli til 9 august også er jeg nok ikke aktiv den weekend optil skolestart fordi jeg lige skal være sammen med min mor og lige falde til i danmark igen. 🙂

Håber i nød at læse min ansøgning og jeg er glad for at i brugte jeres tid på at læse den igennem.

Jeg modtager gerne konstruktiv kritik og lægger det ind på husketavlen.

Ellers har jeg ikke andet at sige end god sommerferie og nyd den mens det varer

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Fritix skrev:

 

- Din ansøgning er rodet

- Ser dig ikke på

Jeg har lige prøvet at lave om på farverne. Ved ikke om det hjælper.

Hvis du mener du ikke har set mig på de sidste par dage er det fordi jeg har haft travlt med noget familie værk men det er så småt ved at være over ellers før det har jeg tit været på og prøver så meget som muligt at være online nu, men det kan også være fordi jeg bare spiller på evo . Men tak for din mening

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Nikolaj skrev:

 

  • Kun staff i en uge!

@Nikolaj

er det noget kaistar har fortalt.

Men er ikke bange for at indrømme at jeg begik en stor fejl. Men jeg mener selv at jeg har ændret mig og at jeg har forståelse for seriøsiteten det kræver. Men 1 uge er nok ikke rigtigt men det var heller ikke meget mere end det🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, FleXuZ skrev:

er det noget kaistar har fortalt.

Men er ikke bange for at indrømme at jeg begik en stor fejl. Men jeg mener selv at jeg har ændret mig og at jeg har forståelse for seriøsiteten det kræver. Men 1 uge er nok ikke rigtigt men det var heller ikke meget mere end det🙂

Nej, hvorfor skulle det være Kaistar eftersom jeg selv spillede rigtig meget i den tid du var staff?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er også neutral.

 

Du virker som en rigtig flink person, med en god interesse til at være staff igen.

Men det der gør du falder lidt ned er

 

  • Jeg har ikke set dig særlig meget ingame, så kan ikke rigtig få et indblik i hvordan du er.
    • Jeg kan bare huske fra sidste gang du var staff, og der gik det ikke ligefrem godt.

Ellers dejlig god ansøgning! Hvis jeg kan få set dig ingame, og få mere information hvordan du er, så bliver det enten til Ja eller Nej.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Jeg er også neutral.

 

Du virker som en rigtig flink person, med en god interesse til at være staff igen.

Men det der gør du falder lidt ned er

 

  • Jeg har ikke set dig særlig meget ingame, så kan ikke rigtig få et indblik i hvordan du er.
    • Jeg kan bare huske fra sidste gang du var staff, og der gik det ikke ligefrem godt.

Ellers dejlig god ansøgning! Hvis jeg kan få set dig ingame, og få mere information hvordan du er, så bliver det enten til Ja eller Nej.

 

 

 

Jeg gætter på du spiller meget på Rock fordi jeg ser dig aldrig og jeg spiller kun på evo

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, FynBoDK skrev:

-REP

-Kender ikke reglerne

-FailRPer tit

-Kan ikke sit RP

Dude jeg har lige arrestet dig for at kører laterligt dårligt, tæt på at køre folk ned 24/7 smadrer ind i biler MED VILJE. Så bare stop og det er ikke mere end 2 min siden jeg arrestede dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.