Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nikolaj


Nikolaj

Recommended Posts

Ingame navn: Nikolaj
SteamID: STEAM_0:0:217405304
IRL fornavn: Nikolaj (Kan blive oplyst hvis i føler det er nødvendigt)

Alder:  12 (20-12-06)

 

-

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor 

gjorde du en forskel?: Jeg har været staff på Zypress, dog ikke i så lang tid.

Jeg har fra Zypress lidt erfaring med det administrative. Man skal jo starte et sted med det helt store.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgninger fordi jeg:

 

·         Jeg kender reglerne nærmest ud og ind

·         Jeg er meget lærenem

·         Jeg har en del forståelse for Stavox og hvordan serveren er med over 1000 timer

·         Jeg kan argumentere for ting jeg enten skal bevise eller forklare

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: enSjovere” server med bedre rp. på den måde at jeg kan give straffe og sige det til regelbryderne så de forstår at de ødelægger det for dem der gerne vil lave rp.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe til når andre folk har brug for hjælp eller ikke kan finde ud af wire ting op

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har ingen særlig stor erfaring men har set der er blevet skrevet commands som !goto, !gotocar !jail, !xban !cb !freeze

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan formulere mig rigtig godt skriftligt næsten så godt som mundtligt. Da dansk også er et af de fag i skolen jeg er bedst til. Jeg bruger min mic så ofte som jeg har mulighed for selvfølgelig slår jeg den fra hvis der bliver støvsuget eller lign. da det nærmest bare er ren earrape.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går til træning mandag, tirsdag og torsdag hvor jeg har mulighed for at være på lige når jeg kommer hjem fra skole en time Max. 2 timer. Og ved aftenstid.

 

Hver anden weekend er jeg dog ikke hjemme da jeg er ovre ved min mor da jeg er skilt. Men kommer på igen søndag aften. 

Men alle andre weekender er jeg på og så er det jo snart sommerferie så der har jeg en masse tid der skal bruges.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er ked jeg tidligere har haft en dårlig adfærd (grimt sprog noget for sjov som ikke er blevet forstået sådan) overfor nogen og nogle har også ment jeg har virket lidt som en ”troll”.

Jeg føler jeg har rattet op og jeg er ked af hvis jeg har ”ødelagt” folks rp

 

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

-Kort ansøgning og prøver at redde det med millioner af mellemrum. (Tror godt HOS kan tænke sig frem til at mellemrum er unødvendigt og at det ikke hjælper at sætte mange af dem ind)

-Umoden (sidst jeg så dig)

 

Kunne ikke se dig som staff dsv men ønsker dig held og lykke i fremtiden

 

//FleXuZ\\

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, FleXuZ skrev:

-REP

-Kort ansøgning og prøver at redde det med millioner af mellemrum. (Tror godt HOS kan tænke sig frem til at mellemrum er unødvendigt og at det ikke hjælper at sætte mange af dem ind)

-Umoden

-Dårligt rp

 

Kunne ikke se dig som staff dsv men ønsker dig held og lykke i fremtiden

 

//FleXuZ\\

Tak for din mening 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, FleXuZ skrev:

-REP

-Kort ansøgning og prøver at redde det med millioner af mellemrum. (Tror godt HOS kan tænke sig frem til at mellemrum er unødvendigt og at det ikke hjælper at sætte mange af dem ind)

-Umoden

-Dårligt rp

 

Kunne ikke se dig som staff dsv men ønsker dig held og lykke i fremtiden

 

//FleXuZ\\

Er helt klart uenig med hvad du har skrevet alt i alt har Nikolaj fandme gjordt en skalle for at blive bedre og det skal han fandme og få at vide. Helt klart +rep

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Kagen skrev:

Er helt klart uenig med hvad du har skrevet alt i alt har Nikolaj fandme gjordt en skalle for at blive bedre og det skal han fandme og få at vide. Helt klart +rep

Det kan godt være han har ændret sig i forhold til at være umoden og dårligt rp, som han også selv skriver, har dog ikke set ham spille på det sidste så det er også lidt svært for mig at bedømme. Men en af tingene er rigtigt uanset hvad han har lavet en kort ansøgning og der er bare rigtig mange mellemrum

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, FleXuZ skrev:

Det kan godt være han har ændret sig i forhold til at være umoden og dårligt rp, som han også selv skriver, har dog ikke set ham spille på det sidste så det er også lidt svært for mig at bedømme.

Så er det vel også dumt at skrive at han er en umoden og person hvis du ikke har set ham dog enig i at han burde ændre sin ansøgning 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

Flink efter min mening

moden

kan reglerne

dog kan jeg ik lide den skrift du har brugt det irritere mine øjne at se på

 

Alt held og lykke herfra

 

//Blasterion//

Tak for de fine ord ❤

Skriften fuckede lidt op håber det går 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.