Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jack Mount


Miklo

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Jack Mount

SteamID: 
STEAM_0:1:51378057

IRL fornavn: Emil

Alder: 15 har stadig lys stemme 😐

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Ja. Jeg startede ud med at være staff på zypress den gang hvor den var lidt mere kendt hvor den havde Ca. 30 spiller om dagen. Jeg købte mig dog til fordi jeg var dum og lille.
På Zypress var det der jeg lærte basic ting som  ULX commands og hvordan det var at være staff på en gmod server som at håndtere cases dog synes jeg det var et godt job jeg gjorde.

FiveM server jeg har været supporter på en okay stor fivem server med en svingene spiller tal fordi serveren skiftede meget navn. Tog dog flest support på deres discord. På den server lærte jeg mere 
hvordan man håndtere cases og holde hovedet kold og hvad det betyder være staff

Min brors server: For lang tid siden åbnede min bror en server hvor jeg så var med ejer på. Serveren skiftede navn et par gange men gik mest under Awesome gaming (kan dog ikke huske 100%). Hvor der ca var 3-10 spiller nogle gange og det lærte mig lidt at tage ansvar og professionelt 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
For jeg er super aktiv og kan holde hovedet koldt. Jeg er god i pressede situationer. Jeg har også en del erfaring som staff på forskellige server. Taler der imod også med rigtige mange spillere på serveren og har en god tone.
Jeg vil også super gerne være staff så ville ikke bare give op efter noget tid. 

Jeg bruger rigtigt meget af min tid på serveren + jeg har meget erfaring med spillet og som spiller på serveren
Jeg er meget bekendt med regler og har læst dem et par gange og lyttet og vil gøre det igen 😉
Er moden i min meningen men kan lave sjov og hygge mig med mine venner
Jeg prioritere staff arbejde frem for RP
Alle de gange jeg har været staff på servere har jeg gået meget op i det og synes det mega sjovt 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg føler at jeg kan bidrage med en frisk sjæl der klar på at tage en masse cases. Være mega aktiv og glad jeg ser ikke ned på nogle og ser alle som lige spillere og holder derfor med ingen folk i cases

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Ja en smule kender ULX og nogle custom commands i har på server ellers er jeg super lære nem så det bliver intet problem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja det synes jeg. Mest mundtligt men kan også skriftligt 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være på hver dag fra 15-16 tiden til sent om natten jeg vil stort set altid være aktiv på ts eller forum hvis der kommer en unban request eller en staff skal tale med mig.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg kommer ikke til at møde op på teamspeak 1. juli fordi jeg skal til Italien
Men ellers skal i bare vide jeg brænder virklig for at være at staff. Goddag til jer 🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, ZeTaZ skrev:

+rep

venlig 

tryhader til at lave weed:)

sjov

 

22 minutter siden, Fritix skrev:

semi rep

 

- Ser dig tit på

- Fuldførende ansøgning, men kan godt lave nogle flere afsnit

 

//Fritix

 

Held og lykke

Mange tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Else skrev:

Du får et + Rep fra mig af.

 

- Du er flink.

- Du kan reglerne.

- En Fin ansøgning / Rigtig godt sat op.

- Held og lykke.

 

// Else

 

11 timer siden, Smithy skrev:

+REP

 - Flink

 - Aktiv

 - Imødekommende

Mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.