Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kaistar


Kaistar

Recommended Posts

 

Staff Ansøgning - Kaistar

 

Ingame navn

 Kaistar

 

SteamID

STEAM_0:0:79267068

 

IRL fornavn

Kasper 

 

Alder

 15. 29/07/2003

 

Hvorfor ansøger jeg?

Jeg ansøger da jeg har set at der tit er travlt på holdet og at jeg vil bevise at jeg godt kan klare staff arbejdet. Jeg vil bevise overfor jer så meget som mig selv at jeg ikke er den irriterende spiller som altid har noget at være sur over. Det er ligeså meget en udfordring for mig som det vil blive for jer, men det skal nok ende godt hvis det sker. 


 

Erfaring fra andre servere?

Yeps. Har været på stavox fra maj 2018 til december 2018. Jeg har derfor meget erfaring når det kommer til at være staff. Jeg er den staff der altid vil lade rp ligge og gå efter cases. 

Jeg har erfaring fra Stavox’ modstandere fra tidligere som gik under navnet Artex. Jeg var staff derinde i et år eller to inden de lukkede serveren og jeg var nød til at skifte til et andet spil. Jeg holdt en pause på 1 år eller 2 inden jeg valgte at gå tilbage til Darkrp som så blev stavox.

CS(GO?). Jeg har været medejer på en ekstrem lille csgo server en gang i 2013. Der var ingen spillere på det meste af tiden, men det fik mine tanker til at tænke på andre administrative arbejder.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan holde fokus under pressede situationer og vil ALDRIG give venner fordel. Jeg tager altid begge parters side af sagen (hvis nødvendigt). I har nok set mange lister over kvalifikationer så det vil jeg lade være da det ikke er unikt mere. Jeg vil dog pointere at jeg godt kan lave en liste i pm hvis det bliver efterspurgt.



 

Har jeg erfaring med ULX?

Kort svar fra mig er JA. Jeg har brugt ULX utallig mange gange i fortiden. Alt fra cases til events. Jeg har helt styr på min ULX og vil selvfølgelig spørge de andre staffs hvis jeg er i tvivl. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte

din mic?:

Jeg bruger altid min mic til alt fra rp til at snakke på ts. Jeg kan godt formulere mig skriftligt hvis det er det jeg kommer op imod, dog fortrækker jeg med miccen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Da jeg starter i 10. klasse efter ferien og ikke har fået et skema så kan jeg ikke skrive nogle tidspunkter. Gætter dog på at jeg er online senest 16:00.

 

Andet info I skal vide?

Har ikke meget andet end at jeg vil bevise overfor alle at I kan beholde mig på holdet. Jeg vil med glæde tage alt den shitstorm der nok kommer, men det vil blive med rettet ryg.


 

I er velkomne til at sprge ind til min ansgning s meget I vil.

 

Hber I tager godt imod min ansgning.

 

  • Kaistar - Kasper

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

Kan næsten alle reglerne.

Tidligere staff(var du okay til)

Sjældent irriterende, men der sker nogle gange(men sjældent)

Nogle gange er du også useriøs, men dette sker også meget sjældent.

 

Held & Lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Lund skrev:

Nice. Please ryk din tekst til at stå i venstre side, og ikke i midten

 

DET ER MØG IRRITERENDE AT LÆSE SÅDAN HER ❤️ 

Haha. Glemte helt! Tak for reminderen. Ser på det når jeg har tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et Neutralt Rep herfra

 

Du blev jo demoted for en grund og hvordan kan man sikre sig at du ikke gøre det igen?

Du er rimeligt sød faktisk

semi RP ikke det bedste men lidt kan du

Jeg synes du er flink!

Du kunne godt blive staff fra min synsvinkel hvis du ikke laver samme nummer igen!

 

VH. Ongo

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Ongo skrev:

Du får et Neutralt Rep herfra

 

Du blev jo demoted for en grund og hvordan kan man sikre sig at du ikke gøre det igen?

 

Du kunne godt blive staff fra min synsvinkel hvis du ikke laver samme nummer igen!

 

Tjoo.. Angående det der skete sidst. Jeg har (Som sagt i sidste ansøgning) begyndt at tænke virkelig meget over hvem jeg siger mine ting til. Jeg ved godt at det var rigtig dumt, men som jeg skriver så ansøger jeg for at bevise noget overfor alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Ongo skrev:

Du får et Neutralt Rep herfra

 

Du blev jo demoted for en grund og hvordan kan man sikre sig at du ikke gøre det igen?

Du er rimeligt sød faktisk

semi RP ikke det bedste men lidt kan du

Jeg synes du er flink!

Du kunne godt blive staff fra min synsvinkel hvis du ikke laver samme nummer igen!

 

VH. Ongo

Ja han blev demoted over en grund det er rigtigt. Selvfølgelig skal det ik gentage sig igen hvis du overhovedet vil have en chance for at komme ind på staff holdet igen.

 

5 ting der gør så du er den rette.

Ik fortælle spillerne falske ting.

Lyt til hvad spillerne siger, fx. over denne ansøgning.

Ik være en troll staff tag nu tingene seriøst og gør det ordenligt.

Vær flink, men det er du jo allerede i forvejen så det er jo godt nok.

Hold hovedet kold over folk der sviner dig til.

 

Du mestre nogle af de der ting, men der er også nogle af dem du har begået mange fejl ved, så tag nu at ret op på det @Kaistar! 🙂 du kan jo godt.

 

Hvad min mening er.

Min personlige mening er at du er en super dejlig og flink fyr #nohomo.

Synes godt lige at HOS kan stramme ballerne sammen og give dig en chance til for du var en god staff ved mange punkter.

Og den fejl du lavede er fortid lad os nu sætte fokus mod fremtiden for alle fortjener en chance til. "og den fejl du lavede var ik den største som fx. spectate abuse eller noclip"

 

Du får et +REP af mig.

Håber HOS vil give dig en chance til.

Alt held og lykke herfra.

 

//Blasterion//

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Du en klump, meeen du kan reglerne.

- Du ser ikke igennem fingre med folk der bryder reglerne.

- Du er flink og filmer MEGET tit (Beviserne er sgu altid i orden)

 

Held og lykke du 🤘

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.