Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Bannede på ooc troll


Kevint

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:68921938

Hvorfor skal du unbannes: Jeg synes det er en urimlig beslutning der er blevet truffet.. Jeg var i et skinderi i ooc. efter 2 gang fik jeg afvide jeg skulle stop. Og det gjorde jeg så. Men de 2 andre bliver ved... Jeg Skriver derefter til dem de skal stop.. MEN! jeg skriver derefter Om nogle kender etika fordi jeg har hørt der var sket noget med ham og har ikke fulgt med i det. jeg bliver derefter kicket uden nogle grund. jeg tænkte at det var begrund af det skinderi jeg var med i og de var sikkert lidt langsomme til at kicke mig... Jeg joiner derefter igen og skriver "jeg prøver lige igen. er der nogle der kender etika" Der får jeg så 2 dages ban. Og synes det er urimligt at jeg skal bannes for OOC TROLL/ Spørge om folk kender en person1753875428_Bevis1.png.733fe36955e05452d88b454b15114b4f.png1029583519_Bevis2.png.0e4f13e4f10ce74bda8000887cb06c7b.png939046869_bevis3.png.24f8a0fa9b7e5e7a27a2a55225510239.pngJeg Skriver ikke jeg vil have unban men en mindre straf Eller Måske mute... syntes dog stadig 2 dags ban er for Hård.. Hvis jeg får unban og mute vil jeg lige skrive en lille privat besked at det aldrig var min mening at overskride nogle grænser.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:68921938

Grund: OOC Troll

Navn: kevint

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - Bims [admin] - Profil

Unban: 27-06-19 23:08

Banned: 25-06-19 23:08


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Mr.

- Hvad med at du tager ALLE de beskeder jeg skrev med i din unban request? foreksempel de 2 gange, hvor jeg fortalte jer (dig og Lil fattie) "sidste chance" før i ville blive straffet?

Du bliver ved med at skrive i OOC også selvom du får afvide, at du skal stoppe. Dog bliver du ved. Du bliver derfor kicket, lidt tid efter er det endnu engang prioriteret at sende ligegyldige beskeder i OOC.

Dine beskeder omhandlede ofte dig der brokkede sig over politistyrken eller en hvis "etika", som ingen rigtig forstod hvad var.

 

Du stoppede aldrig og blev ved med at spille på både mine og Mikkels nerver. At du ender ud i en straf er 100'% din egen skyld og kunne også have været undgået rigtig nemt.

Din straf lyder på 2 dage og de overordende grunde er:

  1. Spam i OOC
  2. Adlyder ikke staff
  3. Dårlig opførsel på daværende tidspunkt

Kan godt se, at det måske er rigtig ærgerligt at være banned, men det er din egen skyld. Noget jeg synes, at din ansøgning mangler er: "Det kommer ikke ske igen", "Undskyld for min opførsel" osv.

Føler overhovedet ikke at du har lært noget fra din straf og vil derfor have din besked i mente, når jeg skal snakke med min boss (Mikk) omkring dit ban.

 

Som beskrevet ovenover vil jeg hurtigst muligt tage fat i en højere arrangeret og derefter vil du få respons.

- Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bims skrev:

Hey Mr.

- Hvad med at du tager ALLE de beskeder jeg skrev med i din unban request? foreksempel de 2 gange, hvor jeg fortalte jer (dig og Lil fattie) "sidste chance" før i ville blive straffet?

Du bliver ved med at skrive i OOC også selvom du får afvide, at du skal stoppe. Dog bliver du ved. Du bliver derfor kicket, lidt tid efter er det endnu engang prioriteret at sende ligegyldige beskeder i OOC.

Dine beskeder omhandlede ofte dig der brokkede sig over politistyrken eller en hvis "etika", som ingen rigtig forstod hvad var.

 

Du stoppede aldrig og blev ved med at spille på både mine og Mikkels nerver. At du ender ud i en straf er 100'% din egen skyld og kunne også have været undgået rigtig nemt.

Din straf lyder på 2 dage og de overordende grunde er:

  1. Spam i OOC
  2. Adlyder ikke staff
  3. Dårlig opførsel på daværende tidspunkt

Kan godt se, at det måske er rigtig ærgerligt at være banned, men det er din egen skyld. Noget jeg synes, at din ansøgning mangler er: "Det kommer ikke ske igen", "Undskyld for min opførsel" osv.

Føler overhovedet ikke at du har lært noget fra din straf og vil derfor have din besked i mente, når jeg skal snakke med min boss (Mikk) omkring dit ban.

 

Som beskrevet ovenover vil jeg hurtigst muligt tage fat i en højere arrangeret og derefter vil du få respons.

- Bims

Hej Bims! jeg opfattede at i sagde jeg skulle stoppe med at være i det skinderi og det stoppede jeg jo så med? jeg skriver derefter de andre de skal holde deres kæft? men Spørger derefter om etika? Fatter stadig ikke hvordan det kan være "Troll" bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kevint skrev:

Hej Bims! jeg opfattede at i sagde jeg skulle stoppe med at være i det skinderi og det stoppede jeg jo så med? jeg skriver derefter de andre de skal holde deres kæft? men Spørger derefter om etika? Fatter stadig ikke hvordan det kan være "Troll" bims.

Dog inden du blev kicked begyndte du på det der "etika", at du så fortsætter efter du kommer ind, er jo meget din egen skyld. Jeg vil mene, at DU er en troll, fordi du ikke lytter på staffs og irritere andre spillere.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

Dog inden du blev kicked begyndte du på det der "etika", at du så fortsætter efter du kommer ind, er jo meget din egen skyld. Jeg vil mene, at DU er en troll, fordi du ikke lytter på staffs og irritere andre spillere.

 Igen? fik ikke afvide jeg skulle stoppe med "etika" efter som det er et spørgsmål jeg prøver at finde svar på. fik heller aldrig afvide jeg skulle stop med at finde svar på selve "etika".. og der kom en klage fra benny men skrev heller ikke vidre på det bagefter.. få sekunder senere får jeg ban?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kevint skrev:

 Igen? fik ikke afvide jeg skulle stoppe med "etika" efter som det er et spørgsmål jeg prøver at finde svar på. fik heller aldrig afvide jeg skulle stop med at finde svar på selve "etika".. og der kom en klage fra benny men skrev heller ikke vidre på det bagefter.. få sekunder senere får jeg ban?

Tænker at et kick var meget indlysende, hvad end du var igang med, var tydeligvis ikke okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Bims skrev:

Tænker at et kick var meget indlysende, hvad end du var igang med, var tydeligvis ikke okay.

Jeg stoppede jo med det dårlige? Jeg spurgte efter en person som vsr i noget drama eller i den still... spurgte så ooc igen fordi vil høre om nogle kendte ham eller vist hvad han har gjort

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Kevint skrev:

Jeg stoppede jo med det dårlige? Jeg spurgte efter en person som vsr i noget drama eller i den still... spurgte så ooc igen fordi vil høre om nogle kendte ham eller vist hvad han har gjort

Du skulle nok have holdt dig væk fra OOC, især når den lige havde fået dig kicked.

- Jeg vil snakke med Mikk snarest muligt - så du kan få svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Bims skrev:

Du skulle nok have holdt dig væk fra OOC, især når den lige havde fået dig kicked.

- Jeg vil snakke med Mikk snarest muligt - så du kan få svar.

Det helt fint.. er der mulighed for jeg enten kan snak med dig eller mikk? 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Kevint skrev:

Det helt fint.. er der mulighed for jeg enten kan snak med dig eller mikk? 

Hvis du har nogle informationer du gerne vil have ud på bordet - så bare skiv dem herinde og derefter skriv “@Mikk”

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.