Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mayan er ikke moden nok til at være mod


valde

Recommended Posts

Dit ingame navn: Sovse Patter
Staff ingame navn: Mayan
Dit SteamID: STEAM_0:1:43683231
Staff SteamID: STEAM_0:0:35843484
Forklar situationen: ja han er mega flabet i forhold til han er mod ved også godt selv jeg lyder lidt dum i den her video. truer også med at give ban.
Bevis: https://plays.tv/video/5d113c0f960646bba6/mayan-er-flabet-og-han-er-mod-ved-godt-selv-jeg-er-lidt-dum-det-clip-her-men-tag-lige-en-snak-med-ham

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg får en case, hvor du har brudt NLR x3. Jeg vægler så derfor at jaile dig i 300 sec. Lige pludselig caller du case imens du sidder inde i  jail med grunden "Jeg får taget dit rank fra dig Mayan!". Mikkel tager så casen og jeg speccer imens i har jeres lille dialog. Jeg går så hen til dig og spørg "Hvad tuder du over" (Det kan så godt være jeg til næste gang skal sige noget andet istedet for dette. Såsom "hvad er der galt?", men forstår virkelig ikke at du kan blive så sur over sådan en lille ting). Du begynder så lige pludselig at snakke om at jeg har lidt adhd og bliver mobbet i skolen, og jeg tænker hvorfor bringer du det ind i casen? Men din opførsel overfor mig var heller ikke i orden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ingen grund til at skrive "Jeg får taget dit rank fra dig Mayan!" i adminchatten samt smide alle mulige ligegyldige kommentar omhandlende hans privatliv, fordi du er sur over at du bliver jailet, og derfor kan jeg godt forstå at Mayan bliver irriteret på dig.

I klippet klager du også meget over, at Mayan afbryder dig, dog skal du lige tage til eftertanke at der er 2-3 sekunders forsinkelse når du taler i virkeligheden til at du kan høre det ingame, og man kan derfor nemt komme til at snakke ind over hinanden.

 

Ja, Mayan har haft en dårlig attitude overfor dig, men du har selv fremprovokeret den, så kan ærlig talt ikke se hvorfor du klager.

 

@Mayan

@valde

 

Har i noget inden jeg lukker klagen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.