Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tjulle staff klage


Deshawn

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var staff relateret, da jeg skulle tjekke om basen var lovlig. 
Ja jeg løb i først omgang da jeg stadig var i RP, derfor gik jeg om på siden, hvor jeg mente ingen kunne se mig ( havde dog ikke lige set i var bag mig ) 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/06/2019 den 10:04 PM , Tjulle skrev:

Det var staff relateret, da jeg skulle tjekke om basen var lovlig. 
Ja jeg løb i først omgang da jeg stadig var i RP, derfor gik jeg om på siden, hvor jeg mente ingen kunne se mig ( havde dog ikke lige set i var bag mig ) 

Det bare lidt suspect vi fulgte efter dig også du flyver ind da vi har prøvet at raide 12 year i en halv times tid, vi ventede til en af jer løb ind. Vi ville gerne ind og raide jer men da vi så dig flyve ind er vi jo usikre på om det var til at tjekke basen eller om det var fordi du bare ville ind i basen.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Deshawn skrev:

Det bare lidt suspect vi fulgte efter dig også du flyver ind da vi har prøvet at raide 12 year i en halv times tid, vi ventede til en af jer løb ind. Vi ville gerne ind og raide jer men da vi så dig flyve ind er vi jo usikre på om det var til at tjekke basen eller om det var fordi du bare ville ind i basen.

På det tidspunkt var jeg lige joinet serveren og som sagt skulle jeg se om basen var lovlig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Tjulle skrev:

På det tidspunkt var jeg lige joinet serveren og som sagt skulle jeg se om basen var lovlig. 

Man flyver normalt ikke ind i sin base virkelig suspect fra siden hvor du tror ingen kan se dig, Der var en smartdoor ligevedsiden af der hvor du fløj ind i basen, Du sagtens kunne gå ind af uden nogle problemer og tjekke den derfra.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Tjulle skrev:

Der blev callet på basen flere gange. Men i og med det er mit gang som har basen, så vil jeg gerne være sikker på den er lovlig. 

Dog er alle smartdoors på den anden side af basen. 

Ikke lige da basen var lavet, der var den store sorte prop som du kan se på videon en smartdoor og du skrev du også lige er joinet og du siger der allerede har været flere cases på basen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.