Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hospitalet


Nikolaj

Recommended Posts

HEJSA STAVOX

 

Mit forslag lyder på at der skal mere gang i hospitalet.

 

Med at hvis man er påvirket af stoffer at der er en "stationær" ting der fjerner stoffet som kun er på hospitalet

 

måske også nogle andre ting skriv hvad i synes der mangler

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Nikolaj skrev:

Med at hvis man er påvirket af stoffer at der er en "stationær" ting der fjerner stoffet som kun er på hospitalet

Det havde sikkert været en rigtig fin ide - hvis folk faktisk røg weed. Og uanset hvad, hvorfor ville man ryge weed, bare for klikke på en maskine, der gør en normal igen?

 

Måske kunne det blive brugt af Politiet, hvis de har en mand på stoffer. Men chancen for at politibetjenten ikke allerede har arresteret dig er meget lille eftersom, at dette er Stavox. Så kunne der være en eventuel belønning, men belønninger kan oftest abuses, (2 spiller som er online kl. 2 om natten - ryger weed, klikker på maskine).

 

Udover dette, skal der så kun være gang i denne maskine, når der er læger på? Jeg tænker nemlig, at det kræver en læge - hvis man altså gerne vil bruge deres udstyr, med 0% chance for at det går galt.

 

Konklusion

Jeg tror, at der skulle laves flere ændringer ved hospitalet / lægejobbet - før at store forandringer kommer ske.

Og som @DEAGLEMEISTER 🍍 så flot siger,

1 time siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

man kan i forvejen købe de der weed neutralizers

 

- Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

Det havde sikkert været en rigtig fin ide - hvis folk faktisk røg weed. Og uanset hvad, hvorfor ville man ryge weed, bare for klikke på en maskine, der gør en normal igen?

 

Måske kunne det blive brugt af Politiet, hvis de har en mand på stoffer. Men chancen for at politibetjenten ikke allerede har arresteret dig er meget lille eftersom, at dette er Stavox. Så kunne der være en eventuel belønning, men belønninger kan oftest abuses, (2 spiller som er online kl. 2 om natten - ryger weed, klikker på maskine).

 

Udover dette, skal der så kun være gang i denne maskine, når der er læger på? Jeg tænker nemlig, at det kræver en læge - hvis man altså gerne vil bruge deres udstyr, med 0% chance for at det går galt.

 

Konklusion

Jeg tror, at der skulle laves flere ændringer ved hospitalet / lægejobbet - før at store forandringer kommer ske.

Og som @DEAGLEMEISTER 🍍 så flot siger,

 

- Bims

Flot analyse, du får et 12 tal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.