Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jeg blev banned for job abuse selvom jeg ikke abusede


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:500181495

Hvorfor skal du unbannes: jeg vil meget gerne unbannes fordi det er en meget god server med gode admin og gode folk og fordi jeg virkelig gerne ville spille på serveren og fordi jeg syntes det var en uretfærdig måde at banne mig altså det der skete var at der var en eller anden der stod og skød på min kollega og det var raid på pd så jeg jailede en af dem der skød og så kom der meget kaos og så må vi have misforstået hinanden og fordi jeg ikke kan vente i 1 dag og 4 timer på unban selvom det er lidt tid men vil VIRKELIG gerne spille herinde

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:500181495

Grund: LTAP , RDA

Navn: ^1Weest

AdminID: STEAM_0:0:26038447 - Vito [vicemanager] - Profil

Unban: 25-06-19 00:21

Banned: 23-06-19 00:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Personen du arresterede havde intet med noget raid at gøre. Af hvad jeg både så af video, men også hørte. Stod personen du arresterede stille og havde intet med noget som helst at gøre. 

Det er selvfølgelig træls at der er tale om en misforståelse, og jeg kan skam godt se det fra dit perspektiv. Derfor vælger jeg at unbanne dig nu her. Så håber vi at du til næste gang vælger at lige være sikker på om personerne er involveret i sagen, inden du smadre dem med den røde dildo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.