Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hjertestart og dødstid


Flynn

Recommended Posts

hej. Jeg synes at nå man dør sker der for lidt. Altså jeg synes der skal være konsekvenser for døden. Her er mit forslag.

Når man dør er man nede/død i 5 minutter ligesom fil meeeeeeeeeeeeen læger kan redde de folk med hjertestarter ❤️ Så kan i hæve lønnen for læger. så der kommer flere læger 🙂 

 

kh victor

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, victorcloos skrev:

hej. Jeg synes at nå man dør sker der for lidt. Altså jeg synes der skal være konsekvenser for døden. Her er mit forslag.

Når man dør er man nede/død i 5 minutter ligesom fil meeeeeeeeeeeeen læger kan redde de folk med hjertestarter ❤️ Så kan i hæve lønnen for læger. så der kommer flere læger 🙂 

 

kh victor

Tror ikke ikke særlig mange gider at være nede i 5 min hvis jeg skal være helt ærlig 

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første kan det abuses. To alene på serveren og den ene bliver ved at med at "dø", så lægen kan tjene ezz cash på det. 

 

For det andet, så der ingen der magter at vente på en fucking læge der bruger 20 år på at komme fra a til b, når folk dør hele tiden. Der kommer også flere cases på det med folk der skriver "Inaktiv læge ADMIN GØR NOGET VED DET!" 

 

Tror også dette forslag har været har før.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

For det første kan det abuses. To alene på serveren og den ene bliver ved at med at "dø", så lægen kan tjene ezz cash på det. 

 

1 time siden, victorcloos skrev:

Så kan i hæve lønnen for læger. så der kommer flere læger

Han skrev ikke at de skulle have penge for at hjælpe dem op

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ide er super fin men har lige en ting / forslag til

 

At hvis der ingen læger er på så vil der ikke være mulighed for en hjertestarter og når der ingen mulighed er for at der er læger så hænger der hjertestartere rundt på mappede som kun kan bruges 2 gange.

 

+ Så skal du kunne trykke på den normale random knap for at respawn 

 

Så hvis du blev reddet så er man knockt og kunne kun blive helt "'normal" på hospitalet ved hjælp af borger og en stor ambulance 

 

Det var mine forslag

 

//Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Sunix skrev:

For det første kan det abuses. To alene på serveren og den ene bliver ved at med at "dø", så lægen kan tjene ezz cash på det. 

 

For det andet, så der ingen der magter at vente på en fucking læge der bruger 20 år på at komme fra a til b, når folk dør hele tiden. Der kommer også flere cases på det med folk der skriver "Inaktiv læge ADMIN GØR NOGET VED DET!" 

 

Tror også dette forslag har været har før.

Er der forskel på at være alene og bruge printere end at være alene og skulle vente 5 min på at få hele 125kr?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.