Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vito staff abuse.


Mathhias

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Mathiash
Staff ingame navn: Vito
Dit SteamID:STEAM_0:0:64425790
Staff SteamID:..................
Forklar situationen: Jeg prøver og give en en burger men trykker en knap så den flyve ind i 3 biler. Først er der en admin der giver mig en mundlig advarlse. Bag efter kommer en anden admin og 
giver mig 600 sec jail. Når jeg er i jail for jeg lige pluslig BAN af VITO I 7 DAGE og 11 timer!!!!!!! Hvad er det han har gang i.
Bevis: Har ikke noget men du kan se at han har givet mig ban.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mathias, jeg får tilsendt en video fra en spiller, som klager over at du går rundt og proppusher bilerne på serveren. Jeg er ikke selv online på det nuværende tidspunkt, men af hvad jeg kunne se fra den video, var det ikke bare et uheld. Det var tydeligt at se, at din intention ikke var "at give en burger". Du ikke alene skubbede en prop fremad, men også kørte den fra side til side for, hvad det ligner, at ramme flere biler på proppet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/06/2019 den 3:50 PM , jh-virum skrev:

Ja men fik 600 sec jail og en anden admin tog en lag snak med mig. 7 dags ban og 11 timer er meget. Bare så du ved det det var et uheld.

Hvis du har det clip vil jeg gerne se det tak. For det kan du ikke gøre.

 

Jeg skal ikke kunne sige hvad den anden staff har sagt, det kan være de ikke har set det samme som jeg så. Men af hvad jeg kunne se fra den video jeg fik tilsendt, var det simpelthen umuligt at du kom til at trykke på en "knap", som resulterede i, at du skubber biler til højre og venstre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.