Hop til indhold
Stavox

[Solved] Weed måler - Højreklik for at lave GYLDIG warrant-måling


Niklus

Recommended Posts

Jeg synes, det er en usikker løsning, som nu findes for weed-måleren i politiet.
Derfor foreslår jeg, at deres værktøj fungerer mere som fartmåleren og kræver en "sniff-procent" på over 70% før der kan laves en warrant.
Evt. kunne man højreklikke for at lave en warrant automatisk, hvis man har en gyldig måling.

Dermed undgår man, at folk misbruger politiets magt og selv bestemmer, hvilken weed-procent, de synes der findes.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Dalle🥔 skrev:

Har tænkt over at lave det her forslag længe, men har ikke fået taget mig sammen til at skrive det! So thank you

 

det eneste man så skal som betjent det er vel bare at skrive navnet på ejeren af basen?

 

Kunne være man skulle kigge på bygningen 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/06/2019 den 11:56 AM , Dalle🥔 skrev:

Har tænkt over at lave det her forslag længe, men har ikke fået taget mig sammen til at skrive det! So thank you

 

det eneste man så skal som betjent det er vel bare at skrive navnet på ejeren af basen?

 

Du skal bare kigge på basen. Så finder sen jo selv ud af, hvem der ejer proppen 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bimse👌 skrev:

Så bryder du ind med den grund?

 

Hvis jeg ser weed ind af dit vindue, eller fordi du er en kegle til at lukke din dør, ja.

 

51 minutter siden, Niklus skrev:

Så bruger man ikke weed-måleren men bare alm. warrant, tænker jeg.

 

Så modsiger dit forslag lidt sig selv. Hvis den kræver at snifferen skal ramme 70%. Den kan ikke vide hvad jeg har set.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

 

Hvis jeg ser weed ind af dit vindue, eller fordi du er en kegle til at lukke din dør, ja.

 

 

Så modsiger dit forslag lidt sig selv. Hvis den kræver at snifferen skal ramme 70%. Den kan ikke vide hvad jeg har set.

Jeg tror du blander tingene sammen. Det er ikke et all--round warrant værktøj - KUN til weed.

Fremgangsmåde (i min verden): 
Weedmåleren haves fremme, og bliver der 70% eller over, kan man højreklikke med værktøjet fremme og lave en warrant. - Ligesom du skal have en måling med fartmåleren for at trykke højreklik.
Alle warrants derudover (f.eks. hvis du bevidner ejerskab af ulovlige goods) bruges den normale warrant-metode med c+right click.


Måske overser jeg en detalje i din kommentar, men jeg synes fortsat at dette kunne være en fed tilføjelse til politiets arbejde samt til tyvenes "sikkerhed".

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.