Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Sofus H

Recommended Posts

Steam id:  STEAM_0:1:211938846

Hvorfor jeg skal unbannes: Grunden tl jeg gerne vil unbannes er fordi jeg elsker at spille på stavox. Jeg begik selvfølgelig en fejl, den har jeg lært af, og det sker ikke igen.

 

- Sofus H

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:211938846

Grund: proppush

Navn: Sofus H

AdminID: STEAM_0:0:59396358 - Rasmusss [junioradmin]

Unban: 29-06-19 02:32

Banned: 22-06-19 02:32


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddav du.

Nu skal du høre, staff taget er et sted KUN staff's skal være, det er IKKE lavet til andre. Du vælger at proppush dig selv op på taget, efter jeg har sagt du ikke skulle.

Du kan lære af dine fejl, og høre efter hvad Staff's siger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddav Rasmusss

Du sagde jo ikke til mig at jeg skulle stoppe, før DU hev mig op på taget og sagde det ikke var ok jeg nåede slet ikke op på taget selv. Nej selvfølgelig er det heller ikke ok at jeg proppusher for at prøve at komme op til dig det kan jeg godt se og forstå 100%. og hvis du havde sagt 1 gang at jeg skulle stoppe havde jeg selvfølgelig stoppet med det samme, men jeg kunne ikke se dig tale i hjørnet på noget tidspunkt, hvis du prøvede og sige noget til mig inden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.