Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Nicklas Unban


Frank Hvam

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:51593071

Hvorfor skal du unbannes: 

Ja jeg tænkte mig ikke helt om, og det ledte til jeg brød nogle regler, hvorefter konsekvenserne fulgte med... Det er selvfølgelig noget at jeg har proppushed, Ltap'ed, men jeg vil virkelig gerne tilbage fra mit ban fra serveren da jeg synes den var ekstremt fed, at spille på med alle de småting såsom pakkeservices, som man ikke oplever på andre serverer. Savner virkelig den anderledes "playstyle", og det har ikke lykkes mig at finde den på nogen andre server, derfor ville det igen igen være fedt at spille unbannet og komme tilbage i samfundet. Jeg har lært af mine fejl, og jeg kan med høje ord sige det ikke kommer til at ske igen. :)

 

Vh. Nicklas

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51593071

Grund: Propabuse - ltap

Navn: Frank Hvam

AdminID: STEAM_0:0:61075706 - Mr Suniks [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-02-19 21:24


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nicklas.

Det lyder til, at du har fortrudt at du brudte de regler. Og det virker til at du er fornuftig.

Jeg vil bare lige gerne høre, om hvorfor at du skal unbannes? Altså, hvad kan du gøre bedre til næste gang, og kommer du til at bryde de samme regler igen?

Jeg håber at dine høje ord gælder, for vi syntes ikke særlig meget om, folk der propabuser.

 

Fortsat god aften.

 

-Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Grundlæggende vil jeg gerne unbannes fordi jeg savner at spille på serveren. Det jeg kan gøre bedre til næste gang er vel at tænke mig en ekstra gang om, hvilket jeg har sat store planer for i forvejen. Jeg har igen lært af mine fejl, og i det jeg savner at spille på serveren har gjort, at jeg virkelig ikke har nogen intentioner for at bryde reglerne igen. Kan ikke love ligeud at jeg ikke bryder reglerne igen, men jeg ved at jeg kan gøre mit bedste.

Alt i alt beder jeg om en chance, og håber at kunne komme tilbage og spille på Stavox.

 

Vh. Nicklas

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Monada skrev:

Hej Nicklas.

Det lyder til, at du har fortrudt at du brudte de regler. Og det virker til at du er fornuftig.

Jeg vil bare lige gerne høre, om hvorfor at du skal unbannes? Altså, hvad kan du gøre bedre til næste gang, og kommer du til at bryde de samme regler igen?

Jeg håber at dine høje ord gælder, for vi syntes ikke særlig meget om, folk der propabuser.

 

Fortsat god aften.

 

-Monada

Det kan du tro :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.