Hop til indhold
Stavox

Audi bug


Hynke

Recommended Posts

Hvad med at i andre slapper lidt af? Hynke har været så flink at fortælle os at der er få bugs med en bil der er aktivt inde på serveren. Der er sikkert andre bug på serveren som er vigtigere at rette op på - men at han bare laver en lille reminder, tænker jeg ikke er så slemt.

 

39 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvad med at du selv fikser den, hvis det er SÅ vigtigt?

Hvordan i al verden skulle han kunne gøre det? Han har ikke adgang til nogle af de ting som de mennesker han prøver række ud til har.

 

Altså jeg havde også været små irriteret over, hvis fælgene på min bil havde forskellig farve - og eftersom ingen andre har valgt at fortælle  om det, så er det jo helt fint at det bliver fortalt.

 

Jeg vil mene at de der “Stop dig selv” som Hynke har modtaget, er meget tilgrin.

Bare fordi nogle bugs er mindre end andre, er der ikke ens betydning med, at det ikke er en bug.

Nu ved jeg heller ikke om det der er en af Metro’s biler, hvis ikke bliver du nok nødt til at leve med det @Hynke

 

- Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

Jeg vil mene at de der “Stop dig selv” som Hynke har modtaget, er meget tilgrin.

Jeg tror de fleste har givet ham -reps, fordi de synes han burde stoppe sig selv med den attitude. Han gør os opmærksomme på en bug, hvilket er helt okay, men beskeden virker så aggressiv i forhold til så småt et problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Middi skrev:

 

Jeg tror mere det var hans fremgangsmåde, som folk ikke var så glade for.

Nok også måden man læser det på, jeg har læst hans opslag igennem 3 gange nu - og har personligt ikke noget imod det. Det er nok smagssag 🙄

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Bims skrev:

Nok også måden man læser det på, jeg har læst hans opslag igennem 3 gange nu - og har personligt ikke noget imod det. Det er nok smagssag 🙄

 

Tjo, du har nok ret.

At skrive "Får i nogensinde fixet den Audi?" udstråler en irritation overfor udvikler-holdet, samt får det til at lyde som om det har været bragt op flere gange med manglende resultater - Det skal jeg ikke kunne sige om er tilfældet, men skulle det være bragt op uden resultater, så er det nok, som andre skriver grundet vigtigere ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Middi skrev:

Tjo, du har nok ret.

At skrive "Får i nogensinde fixet den Audi?" udstråler en irritation overfor udvikler-holdet, samt får det til at lyde som om det har været bragt op flere gange med manglende resultater - Det skal jeg ikke kunne sige om er tilfældet, men skulle det være bragt op uden resultater, så er det nok, som andre skriver grundet vigtigere ting.

Tjo, du har nok også ret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til jeg vælger at skrive om de nogensinde får fixet den Audi er fordi jeg allerede havde fat i dem for to måneder siden omkring denne bug, der gør du kan blive ved med at købe ting til bilen, uden at få dem.. derfor skriver jeg om de nogensinde får den fixet.. Beklager meget at man ikke må bruge stavoxs forum til at reportere en bug, som allerede blev noteret ned for to måneder siden.. 

 

Utroligt man kan få så mange nedladende beskeder herinde.. ungdommen nu om dage..

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hynke skrev:

Grunden til jeg vælger at skrive om de nogensinde får fixet den Audi er fordi jeg allerede havde fat i dem for to måneder siden omkring denne bug, der gør du kan blive ved med at købe ting til bilen, uden at få dem.. derfor skriver jeg om de nogensinde får den fixet.. Beklager meget at man ikke må bruge stavoxs forum til at reportere en bug, som allerede blev noteret ned for to måneder siden.. 

 

Utroligt man kan få så mange nedladende beskeder herinde.. ungdommen nu om dage..

Nedladende? Jeg kan godt se, at det er træls, hvis du ikke kan købe customizations til bilen, men så skulle du måske have skrevet det i postet, for det med fælge og spejle er småting i forhold til det med customizations. 

 

Men jeg tror på ingen måde, at folk har ment deres beskeder nedladende - det har jeg ihvertfald ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

Nedladende? Jeg kan godt se, at det er træls, hvis du ikke kan købe customizations til bilen, men så skulle du måske have skrevet det i postet, for det med fælge og spejle er småting. 

Men jeg tror på ingen måde, at folk har ment deres beskeder nedladende - det har jeg ihvertfald ikke.

Problemet er ikke at man ikke kan købe customizations til bilen, problemet er du kan købe dem, uden at få det, forstår du hvad jeg mener? det er det jeg prøver at sætte fokus på her, du kan blive ved med at købe uden at få det, hvilket er et problem? 

Derfor mener jeg at den burde fjernes, eller så skulle den bug bare fixes.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Hynke skrev:

Problemet er ikke at man ikke kan købe customizations til bilen, problemet er du kan købe dem, uden at få det, forstår du hvad jeg mener? det er det jeg prøver at sætte fokus på her, du kan blive ved med at købe uden at få det, hvilket er et problem? 

Derfor mener jeg at den burde fjernes, eller så skulle den bug bare fixes.

 

Mener du, at man f.eks. kan købe farver til spejlene, og så forsvinder de, eller hvad? Uddyb gerne lidt mere, så jeg kan forstå.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Scaled skrev:

Mener du, at man f.eks. kan købe farver til spejlene, og så forsvinder de, eller hvad? Uddyb gerne lidt mere, så jeg kan forstå.

Præcis min ven, det er det jeg mener;) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Scaled skrev:

Men igen, det kunne godt beskrives i din første besked her på opslaget, men ifølge mig virker det stadig som et mindre problem.

Det helt fint at du synes det er lille problem, men det ændre ikke at der ikke er blevet gjort en skid de sidste 2 måneder, efter jeg rapporterede det første gang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hynke skrev:

Utroligt man kan få så mange nedladende beskeder herinde.. ungdommen nu om dage..

 

Nedladende beskeder? 

Meh, folk skriver bare at det er et mindre "problem", og at der nok er bedre ting at tage sig til.

Enkelte har en spydig og dum kommentar, men så var det da heller ikke værre?

 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvorfor smide alt over på "ungdommen nu om dage"? 

Det er ikke nu om dage, men altid. Den "ældre" generation har altid haft et "problem" med den yngre. 

 

Just ask my nigga friend Sokrates 😎

“Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker

og snakker, når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse.

Den modsiger deres forældre, skryder op i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene over kors og tyranniserer lærerne.”  - Sokrates 400 år før Kristi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Middi skrev:

 

Nedladende beskeder? 

Meh, folk skriver bare at det er et mindre "problem", og at der nok er bedre ting at tage sig til.

Enkelte har en spydig og dum kommentar, men så var det da heller ikke værre?

 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvorfor smide alt over på "ungdommen nu om dage"? 

Det er ikke nu om dage, men altid. Den "ældre" generation har altid haft et "problem" med den yngre. 

 

Just ask my nigga friend Sokrates 😎

“Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker

og snakker, når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse.

Den modsiger deres forældre, skryder op i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene over kors og tyranniserer lærerne.”  - Sokrates 400 år før Kristi

Har ikke tænkt mig at læse alt det plader, men har det der noget at gøre med spørgsmålet om den bug bliver fixet? 

 

Nej... desværre, bare en omgang af ingenting worthy..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Hynke skrev:

ungdommen nu om dage..

Hvad fuck mener du med det? Honestly

 

Hvis du påstår det har noget med "ungdommen" at gøre, hvordan kan du så være en de eneste, der får SÅ meget hate på dit forslag? (Btw, du har skrevet det off-topic, så jeg regner med det var et forslag)

Personligt som @Middi siger; så din fremgangsmåde irriterende og det som om du viser, at HOS ikke gør deres arbejde godt. Jeg synes også det er forhelvet små ting, garrys mod er et gammelt spil, så jeg kan ikke forstå hvordan du vil have din bil SÅ perfekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Hynke bare for at understrege hvor lille dette problem er. Dette problem står højstsandsynligt i bunden af Todo-trelloen, da der er VIRKELIG ting på den todoliste, så ja, det skal nok blive fikset, men du bliver nødt til at vente i noget tid. Desuden mener jeg, at den der ‘bug’ har været der lige siden bilen kom ind på serveren, for lang tid siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Sunix Det har ikke noget at gøre med hvordan bilen ser ud? det er mit mindste problem, men vælger man at trække en bil ind i en spil og du så kan blive ved og blive ved med at betale for ting du ikke får? det er mit problem.. men det har du slet ikke forstået endnu.. 

Desværre:/ 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fejlen skyldes en manglende koordinering mellem workshopuploads og configopdatering ifm. tilføjelsen af ELS til bilen. Modshoppen og tidligere købt udstyr er rettet til i dag, men hvis du har købt forkert udstyr for at få det til at se rigtigt ud, vil det nok stadig se lidt fucked ud for dig. Kontakt mig ingame så kan vi kigge på det.

I fremtiden vil det nok hjælpe dig mere, hvis du laver en sådanne post i forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.