Hop til indhold
Stavox

[Solved] mayan dårligt bevis


Recommended Posts

Dit ingame navn:Unicornlevel
Staff ingame navn:Mayan
Dit SteamID:STEAM_0:0:30344666
Staff SteamID:STEAM_0:0:35843484
Forklar situationen:altså var i gang med at bygge en rampe sådan jeg kunne laste/aflaste biler til lastbilen, blev så arrestet for ikke at eje lastbilen men sådan er det lidt efter kommer en admin hen til mig og propabused du og jeg er bare sådan? fik kun en mundlig advarsel MEN BEVISET er bare ikke godt nok https://i.macl.gq/4gvYCtug.png man ikke se om det er mig eller hvad jeg var i gang med man ser kun en prop som ligger lidt i lastbilen fordi jeg var igang med at bygge(lastbilen holdte på en bakke så trillede tilbage
Bevis:https://i.macl.gq/4gvYCtug.png som bevis for hvad jeg gjorde ikke på nogle måde godt nok som bevis i mine øjne. det er jo bare et billedet på et meget dårligt tidspunkt

Jeg vil bare gerne have at adminen (mayan lige for opsumeret hvad et bevis skal kunne bevise)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig.

 

Jeg var meget i tvivl om at der faktisk var en regl ang. dette.

Derfor sagde jeg "håber ikke at du gør det igen" fordi det godt kan skabe lag på servern.

 

Kan godt selv se at beviset ikke var i orden med billedet,

da jeg ikke havde noget konkret bevis på det var dig.

 

Men i casen spurgte jeg indtil om du havde lavet en rampe op til lastbilen

og det sagde du så ja til. Jeg så på billedet og ser at der var en rampe op til

lastbilen. Så måske er det nok dig alligevel?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan se at du ikke har været straffet for det, og det er derfor ikke et problem, og når du selv indrømmer i selve casen at du har haft lavet en rampe op til en lastbil, er der vel ingen grund til et bevis?

Desuden må du til en anden gang gerne selv være aktiv på din staff-klage, så vi kan få løst det bedst og hurtigst muligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.