Hop til indhold
Stavox

[Solved] Andre der har tænkt på dette sted til printere?


Critz

Recommended Posts

16 timer siden, Critz skrev:

Andre der har prøvet at ligge deres printere her?

 

1: http://prntscr.com/o31njq  (Room view)

 

2: http://prntscr.com/o31o3h (Printer view)

 

🙂

Nu kommer der jo andre og checker min opbevaringsboks..

 

Har ikke tænkt mig at lave en post med det, men har man lov til at gemme sine printere og opbevaringsboks hvor det er lovligt, eller må man ikke have et godt gemmested til det. Mikkel sagde nemlig at jeg ikke måtte, hvilke jeg synes er latterligt fordi der ingen regel er omkring det.

Link til kommentar
37 minutter siden, Sandfeld skrev:

Nu kommer der jo andre og checker min opbevaringsboks..

 

Har ikke tænkt mig at lave en post med det, men har man lov til at gemme sine printere og opbevaringsboks hvor det er lovligt, eller må man ikke have et godt gemmested til det. Mikkel sagde nemlig at jeg ikke måtte, hvilke jeg synes er latterligt fordi der ingen regel er omkring det.

Well hvis det er inde i din base må man vel gerne?

Der står kun noget om at man ikke skal ligge printere rundt omkring, hvor man ikke har baser.

Link til kommentar
2 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg synes @MRGreen fortalte mig og Sandfeld at vi ikke måtte have 4 printere på sådan en lille plade fordi det fik serveren til at lagge. Dsv. at man vel ikke må have dem liggende deroppe?

 

Idk, men der lå også kun 1 😉

Link til kommentar
16 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg synes @MRGreen fortalte mig og Sandfeld at vi ikke måtte have 4 printere på sådan en lille plade fordi det fik serveren til at lagge. Dsv. at man vel ikke må have dem liggende deroppe?

 

Mere end 4 printere / entities på en prop. *

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.