Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politivest til undercover betjente


creaMY

Recommended Posts

Jeg syntes, at undercover betjente skal have mulighed for, at bære en politivest, når de raider baser. Det er fortiden svært, at kende forskel på de gode og de onde 😉 

Det skal ikke være en vest, som de hele tiden skal bære, men derimod en vest som de kan tage på, når de skal lave undercover operationer 😄

 

Kom gerne med feedback 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Hvordan tænker du de tager den på? Inde på inventory er der en tag på og tag af?

Tænker det ville være realistisk hvis man kunne være i bilen og bruge F2 menuen til at tage på/af. Vesten er noget der kan findes i ens undercover bil og politiskabet.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

Så er det jo ikke en civilbetjent mere... ??

Jeg tror du misforstår. 

Creamy's forslag går ud på at civile har en indikator UDELUKKENDE ved baseraids. Dvs. at når de hjælper med ransagning af en base, så tror folk der ikke kan se hans nametag ikke, at han er en der bare skal plaffes

Link til kommentar
Del på andre sites

Fed ide @creaMY

Som @Kaistar siger det ville være mega fedt hvis den var i Politibilerne under inventory men også når man stopper en billist lige kunne tage den på så de ved det er en civil og af igen når man køre igen

 

Og det med at man kommer til at plaffe civil betjente under raids kender jeg rimelig godt og bagefter når de råber "STOP STOP STOP JEG ER BETJENT"

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.