Hop til indhold
Stavox

E2 Hjælp


Kasper

Recommended Posts

____________________________________________________________________________

@name Autojord dupe
@inputs [R1,R2,R3]:entity
@outputs [D1,D2] [SD1,SD2,SD3]
if(first()){
    D1,D2 = 1
    SD1,SD2,SD3 = 1
}

if(R1:isPlayer){
    D1=1
    SD1=0
    SD2=1
    SD3=1
    timer("luk1",50)
}

if(clk("luk1"))
    D1=1
    SD1=1
    SD2=1
    SD3=1

____________________________________________________________________________

Hvad er der galt??

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Ret sikker på STD er noget andet men jaja hehe,

Ej helt seriøst, hvad mener du?:

Hvad skal den kunne? Åbne hvad og hvad hvornår!?

 

Den skal gøre sådan at når alt jordet er væk (3 krukker) åbner der sig en dør så man  krukkerne glider videre til den næste jord pose og den gamle vej ud for krukken lukker og der åbner sig en ny og så igen med de sidste 2 krukker (Måske lidt advanceret)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MR.B ~ MRBIG skrev:

Ryger jord væk? Du skal da ikke skifte jord ud i weed (tror jeg) eller hvad?! jeg er virkelig i tvivl, jord til weed kan ikke unfreeze's og landmand kan vidst heller ikke 😄

Jord forsvinder efter det har fyldt 3 krukker

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

nåååår! okay! På den måde, fint, jord kan ikke unfreezes så der er stadig ingen pointe 😄

Hvad mener du? altså har tænkt mig at gøre sådan at under jordet står en ranger som opfanger krukken efter jordet er væk

 

Har set en gøre det bare uden E2 og den var pisse grim

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Hvad skal den så gøre når den detekter krukken når jordet er væk?

Åbne en dør og lukke en anden (Ved godt en krukke er en entity men tester den først med mig selv)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Scaled skrev:

dont think so, men god ide hvis det gjorde

Ved du hvordan man får den til at registrere det en krukke der kommer??

_________________________________________________________________________________________________

@name Autojord dupe
@inputs [R1,R2,R3]:entity
@outputs [D1,D2] [SD1,SD2,SD3]
if(first()){
    D1 = 1
    D2 = 1
    SD1 = 0
    SD2 = 1
    SD3 = 1
}

####################
##-----ranger-----##
####################
if(R1:isPlayer()){
    D1=0
    SD1=1
    timer("luk1",5000)
}

if(R2:isPlayer()){
    D=1
    SD1=1
    SD2=1
    timer("luk2",5000)
}


if(R3:isPlayer()){
    SD1=1
    SD2=1
    SD3=0
    timer("luk1",5000)
}

#################
##-----clk-----##
#################
if(clk("luk1")){
    D1=0
    SD1=1
}

if(clk("luk2")){
    D2=0
    SD1=1
    SD2=1
}

if(clk("luk3")){
    D1,D2 = 1
    SD2,SD3 = 1
    SD1 = 0
}
_________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Ved du hvordan man får den til at registrere det en krukke der kommer??

Skriv det her i en E2 - det den printer når du kigger på en printer er ID'et.

 

interval(1000)

print(owner():aimEntity():id())

 

 

Du skal bare lave en ny ranger, og skrive dette. ID er det du finder ovenfor.

if(Ranger == ID){

    print("Der kommer en krukke.")

}

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Scaled skrev:

Skriv det her i en E2 - hvad printer den, når du kigger på en krukke?

 

interval(1000)

print(owner():aimEntity():id())

Har først lige tjekket nu på grund af en dårlig pakkemand men den siger "1050"

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.