Kasper Skrevet Juni 16, 2019 Del Skrevet Juni 16, 2019 ____________________________________________________________________________ @name Autojord dupe @inputs [R1,R2,R3]:entity @outputs [D1,D2] [SD1,SD2,SD3] if(first()){ D1,D2 = 1 SD1,SD2,SD3 = 1 } if(R1:isPlayer){ D1=1 SD1=0 SD2=1 SD3=1 timer("luk1",50) } if(clk("luk1")) D1=1 SD1=1 SD2=1 SD3=1 ____________________________________________________________________________ Hvad er der galt?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MRBennetsen✔ Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 Autojord? Kan du definere hvad den skal? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev: Autojord? Kan du definere hvad den skal? Åbne og lukke fading doors STD = start fading door D = normal fading door Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MRBennetsen✔ Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 Ret sikker på STD er noget andet men jaja hehe, Ej helt seriøst, hvad mener du?: Lige nu, KasperJonsson skrev: STD = start fading door D = normal fading door Hvad skal den kunne? Åbne hvad og hvad hvornår!? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 2 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev: Ret sikker på STD er noget andet men jaja hehe, Ej helt seriøst, hvad mener du?: Hvad skal den kunne? Åbne hvad og hvad hvornår!? Den skal gøre sådan at når alt jordet er væk (3 krukker) åbner der sig en dør så man krukkerne glider videre til den næste jord pose og den gamle vej ud for krukken lukker og der åbner sig en ny og så igen med de sidste 2 krukker (Måske lidt advanceret) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MRBennetsen✔ Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 Ryger jord væk? Du skal da ikke skifte jord ud i weed (tror jeg) eller hvad?! jeg er virkelig i tvivl, jord til weed kan ikke unfreeze's og landmand kan vidst heller ikke 😄 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 Lige nu, MR.B ~ MRBIG skrev: Ryger jord væk? Du skal da ikke skifte jord ud i weed (tror jeg) eller hvad?! jeg er virkelig i tvivl, jord til weed kan ikke unfreeze's og landmand kan vidst heller ikke 😄 Jord forsvinder efter det har fyldt 3 krukker Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MRBennetsen✔ Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 nåååår! okay! På den måde, fint, jord kan ikke unfreezes så der er stadig ingen pointe 😄 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev: nåååår! okay! På den måde, fint, jord kan ikke unfreezes så der er stadig ingen pointe 😄 Hvad mener du? altså har tænkt mig at gøre sådan at under jordet står en ranger som opfanger krukken efter jordet er væk Har set en gøre det bare uden E2 og den var pisse grim Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MRBennetsen✔ Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 Hvad skal den så gøre når den detekter krukken når jordet er væk? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 2 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev: Hvad skal den så gøre når den detekter krukken når jordet er væk? Åbne en dør og lukke en anden (Ved godt en krukke er en entity men tester den først med mig selv) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 28 minutter siden, KasperJonsson skrev: if(clk("luk1")) D1=1 SD1=1 SD2=1 SD3=1 Du mangler to brackets her - den skal se sådan her ud: if(clk("luk1")){ D1=1 SD1=1 SD2=1 SD3=1 } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 15 minutter siden, Scaled skrev: Du mangler to brackets her - den skal se sådan her ud: if(clk("luk1")){ D1=1 SD1=1 SD2=1 SD3=1 } Takker :D, Dum begynder :( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
West Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 49 minutter siden, KasperJonsson skrev: SD1,SD2,SD3 = 1 Ved ikke om dette virker eller ej 🤔 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 Lige nu, Bims skrev: Ved ikke om dette virker eller ej 🤔 Det virker lige nu men ligger min dupe ud gratis senere, så kan i se hvad jeg har gjort :D Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 Lige nu, Bims skrev: Ved ikke om dette virker eller ej 🤔 dont think so, men god ide hvis det gjorde Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 4 minutter siden, Scaled skrev: dont think so, men god ide hvis det gjorde Ved du hvordan man får den til at registrere det en krukke der kommer?? _________________________________________________________________________________________________ @name Autojord dupe @inputs [R1,R2,R3]:entity @outputs [D1,D2] [SD1,SD2,SD3] if(first()){ D1 = 1 D2 = 1 SD1 = 0 SD2 = 1 SD3 = 1 } #################### ##-----ranger-----## #################### if(R1:isPlayer()){ D1=0 SD1=1 timer("luk1",5000) } if(R2:isPlayer()){ D=1 SD1=1 SD2=1 timer("luk2",5000) } if(R3:isPlayer()){ SD1=1 SD2=1 SD3=0 timer("luk1",5000) } ################# ##-----clk-----## ################# if(clk("luk1")){ D1=0 SD1=1 } if(clk("luk2")){ D2=0 SD1=1 SD2=1 } if(clk("luk3")){ D1,D2 = 1 SD2,SD3 = 1 SD1 = 0 } _________________________________________________________________________________________________ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 12 minutter siden, KasperJonsson skrev: Ved du hvordan man får den til at registrere det en krukke der kommer?? Skriv det her i en E2 - det den printer når du kigger på en printer er ID'et. interval(1000) print(owner():aimEntity():id()) Du skal bare lave en ny ranger, og skrive dette. ID er det du finder ovenfor. if(Ranger == ID){ print("Der kommer en krukke.") } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 13 minutter siden, Scaled skrev: Skriv det her i en E2 - hvad printer den, når du kigger på en krukke? interval(1000) print(owner():aimEntity():id()) Har først lige tjekket nu på grund af en dårlig pakkemand men den siger "1050" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Juni 16, 2019 Del Besvaret Juni 16, 2019 1 minut siden, KasperJonsson skrev: Har først lige tjekket nu på grund af en dårlig pakkemand men den siger "1050" if(Ranger:id() == 1050){ print("hej med dig, krukke") } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Juni 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Juni 16, 2019 1 minut siden, Scaled skrev: if(Ranger:id() == 1050){ print("hej med dig, krukke") } Takker :D Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar