Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban ansønig


Jim Kromann

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:153654088

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gærene unbanes fordi at jeg har tinget over hvad jeg har gjort. Det er nu 6-7 Mdr. siden at jeg blev bannet. jeg troede helt seriøs at jeg blev bannet i 1 MD. men jeg var åbent bart bannet for life


Jeg er ked af at jeg blev så sur den dag jeg blev bannet. Undskyl

 

MVH Oliver  Ingame- YTGamingDK

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:153654088

Grund: LTAP , Prop pusher biler , Kaster med sin egen bil , Mega trool

Navn: YTGamingDK

AdminID: STEAM_0:1:47963216 - Bob Johnson [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 23-02-19 18:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Godaften @YTGamingDK

 

Super fedt at se du gerne vil ind og spille på vores server igen, men hvordan kan jeg være sikker på det ikke gentager sig, og vi ikke kommer ud for det samme igen?

Du bedes komme med 3 gode grunde til hvorfor du skal ind og spille igen, og hvordan vi kan være sikre på at dette ikke sker igen.

Tag dig god tid og uddyb dig godt.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

1: Jeg har lært af min lækise og fortryder mega maget at jeg lavede hvad jeg lavede

2: Jeg kan godt lide alle de mænsker der spiller der inde. Jeg har to venner der spiller inde på stavox. Og vil godt ind og lave sjove ting med dem

3: Ting nummer 3 er at jeg godt kan lide det sammen hold og hummer der ligger mellem folk. Nu har jeg jo ikke være inde i 6-7 MDR. og jeg er jo blevet ældre og kloger. Jeg her også fået et Job hos en mekaniker in real life. Min far siger at vis jeg ikke Tager mig sammen vil han sige op fra min sidde af

 

MVH Oliver  In-game YTGamingDK 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen, @YTGamingDK

Jeg har kigget lidt på dine straffe som du har fået inden jeg gav dig ban. 

Når vi kigger på nogle af de sidste straffe du fik før du blev banned var bl.a. dem her

Phx1s4y.png

 

De her straffe her er ikke "små" det er kun nogle straffe man får hvis man virkelig fucker laver lort i den.

 

Altså hvordan kan vi sikre os at du ikke gør dette igen, og vi kommer ud for noget i den stil?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal nok selv finde ud af om du skal på prøve unban, eller hvad der kommer til at ske, men det er ikke det der er det vigtige lige nu.

Du skal prøve (som jeg også skrev før) at uddybe dig og skrive en god grund til hvordan vi ved du ikke laver noget i samme stil igen.

Uddyb dig nu godt, og svar kun på det ene spørgsmål. Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.