Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Hermione


Saugmann

Recommended Posts

Dit in-game navn: Saugmann
Vedkommendes in-game navn: Hermione
Dit SteamID: STEAM_0:1:51060516
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:64442326
Tidspunkt for hændelse: Kl 20 ca. 12-06-19
Hvad regler er blevet brudt: RDM i Admin case.
Hvad skete der?: 
Jeg får lov af Vito til at komme ind i basen og forklare hvorfor jeg mener det er en jumpbase. 
Det viser sig så at jeg tager fejl og det er også fint nok. Hermione skyder så på mig første gang han kommer ind i basen, det er også fair nok. 
Hermione vidste måske ikke jeg var i admin case, men Vito siger så han skal stoppe, fordi vi er i admin case. 
Han går så ind igen og 2 min senere beder han mig så gentagende gange at smutte ud af basen hvor jeg så siger at jeg er i admin case. 
han svare så "Jeg er mega lide glad, der er ikke mere i den her admin case han kan skride ud af min base" 
Jeg synes det er latterligt at han skyder mig, efter som han godt ved jeg er i admin case, og jeg synes han fortjener en straf.
Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg sagde til dig ingame Saugman, gav jeg også Hermione jail for situationen. Jeg sagde til ham at han skulle stoppe, hvilket han ikke gjorde. Det resulterede i en straf.

Hermione har modtaget sin straf for hvad han gjorde, så jeg forstår vitterligt ikke hvorfor du vælger at bruge tiden videre, på at prøve og få ham straffet igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.