Hop til indhold
Stavox

[Solved] zork giver carban i en hald uge cb


MagnusVille

Recommended Posts

Dit ingame navn: MagnusVille
Staff ingame navn: zork
Dit SteamID: STEAM_0:0:163817600
Staff SteamID: STEAM_0:0:167537512
Forklar situationen: der er en politimand der har callet case for di jeg har lavet nos abuse, da zork kommer siger han at jeg kan få op til en uge band for at lyve og politimanden har vidio bevis så jeg siger ikke ham imod bagefter casen for jeg så vidioen og der laver jeg ikke nos abuse og jeg caller case for at komme væk med carband og så siger zork at jeg ikke kan få fjernet cb fordi jeg skal stå hved mine meninger men jeg viste ikke at det ikke var nos abuse
Bevis: 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @MagnusVille

 

Du står i casen og siger at du ikke har nos abuset da han så siger han har video bevis ved du ikke helt om du har eller ej. Du ender med at fortælle at du har nos abuset, hvilket jeg tager for gode ord og giver dig carban. Efterfølgende kalder du så casen og giver mig videoen hvor det viser sig det ikke er nos abuse, men som sagt sagde du selv i casen at du havde nos abuset. Dermed vælger jeg at lade dit carban blive da det er lidt spild af min tid du ikke står ved det du siger.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Zork skrev:

Hej @MagnusVille

 

Du står i casen og siger at du ikke har nos abuset da han så siger han har video bevis ved du ikke helt om du har eller ej. Du ender med at fortælle at du har nos abuset, hvilket jeg tager for gode ord og giver dig carban. Efterfølgende kalder du så casen og giver mig videoen hvor det viser sig det ikke er nos abuse, men som sagt sagde du selv i casen at du havde nos abuset. Dermed vælger jeg at lade dit carban blive da det er lidt spild af min tid du ikke står ved det du siger.

hviste ikke at det var dig der skulle svare?

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, MagnusVille skrev:

hviste ikke at det var dig der skulle svare?

undskyld det var ikke en sød og skrive sådan men jeg er lidt sur over at jeg får 3,5 dage carband og ikke 1 eller 2 dage det er måske lidt overdrevet og give en halv uge cb for at nos abuse

jeg er MagnusVille jeg skriver bare over en anden profil

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Zork skrev:

@ZeNoxXi

Grunden til jeg lader hans carban stå er fordi han siger i casen at det er nos abuse. Så jeg mener det er spild af min tid, men jeg kan godt fjerne det hvis det er nødvendigt. 

Som han selv skriver vidste han ikke at det var NOS abuse, og den video der er vedlagt viser også at det ikke er nos abuse, så bare tag at fjern hans carban, det giver selvfølgelig mening at han fik carban til at starte med, når han selv indrømmede det, men eftersom det ikke har været abuse kan du bare fjerne det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.