Hop til indhold
Stavox

[Solved] Omkring mug/kidnap?


Kaninoz

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg kunne godt tænke mig at snakke lidt om de her 2 handlinger som er mug og kidnap.

 

Lad os snakke om mug først - for mig så føler jeg, at der bør laves noget nyt eller lignede. En af grundene til at jeg siger dette (og det er noget jeg har tænkt over i 1-2 år nu), er at hvis man nu mugger en, så vil personen som du mugger for det meste tage et våben frem og gøre modstand - lad os nu sige at han ikke havde noget våben så ville personen stadig svare igen og blive dræbt fremfor at give de nævnte penge for sit liv. Nu siger jeg heller ikke at alle bare giver modstand, men det er åbenlyst at 9 ud af 10 spillere ville give modstand og ikke frygte sit liv. (og ja, jeg ved godt at FearRP reglen ikke findes på serveren, men det er ikke det min pointe er, det er bare generelt mug i det hele taget).

 

Jeg har dog ikke nogen konkret løsning eller forslag til dette, men det er også derfor jeg har lavet den her tråd. Er der andre end mig, der tænker sådan her? Og har I nogen forslag?

 

Så er der jo også kidnap - det er vel meget fint, dog syntes jeg at man burde tilføje nogen ting som rope, som kan binde en person og måske sætte noget som en pose over personens hoved. Dette er bare noget jeg hurtigt har tænkt over, så jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det ville komme til at fungerer helt præcist. Jeg husker selvfølgelig også, at dette er spillet Garry's Mod, men jeg tror stadig at man ville kunne udvikle både mug og kidnap til noget mere livagtigt, hvis man kan sige det sådan.

 

Ellers skal I være velkommen til at smide jeres tanker eller forslag under tråden. Jeg er åben for alt.

God tirsdag til folket.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Kaninoz skrev:

Hej.

 

Jeg kunne godt tænke mig at snakke lidt om de her 2 handlinger som er mug og kidnap.

 

Lad os snakke om mug først - for mig så føler jeg, at der bør laves noget nyt eller lignede. En af grundene til at jeg siger dette (og det er noget jeg har tænkt over i 1-2 år nu), er at hvis man nu mugger en, så vil personen som du mugger for det meste tage et våben frem og gøre modstand - lad os nu sige at han ikke havde noget våben så ville personen stadig svare igen og blive dræbt fremfor at give de nævnte penge for sit liv. Nu siger jeg heller ikke at alle bare giver mostand, men det er åbenlyst at 9 ud af 10 spillere ville give modstand og ikke frygte sit liv. (og ja, jeg ved godt at FearRP reglen ikke findes på serveren, men det er ikke det min pointe er, det er bare generelt mug i det hele taget).

 

Jeg har dog ikke nogen konkret løsning eller forslag til dette, men det er også derfor jeg har lavet den her tråd. Er der andre end mig, der tænker sådan her? Og har I nogen forslag?

 

Så er der jo også kidnap - det er vel meget fint, dog syntes jeg at man burde tilføje nogen ting som rope, som kan binde en person og måske sætte noget som en pose over personens hoved. Dette er bare noget jeg hurtigt har tænkt over, så jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det ville komme til at fungerer helt præcist. Jeg husker selvfølgelig også, at dette er spillet Garry's Mod, men jeg tror stadig at man ville kunne udvikle både mug og kidnap til noget mere livagtigt, hvis man kan sige det sådan.

 

Ellers skal I være velkommen til at smide jeres tanker eller forslag under tråden. Jeg er åben for alt.

God tirsdag til folket.

Et reb kunne faktisk være en meget fed ide, fx til hvis du kidnapper borgmesteren, som 9/10 gange bruger våbnet.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Sandfeld skrev:

Et reb kunne faktisk være en meget fed ide, fx til hvis du kidnapper borgmesteren, som 9/10 gange bruger våbnet.

Så vil jeg foreslå at det ikke bliver det der reb I tænker på, men mere et par håndjern eller noget andet - den der addon med rebet virker ikke ordentligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Scaled skrev:

Så vil jeg foreslå at det ikke bliver det der reb I tænker på, men mere et par håndjern eller noget andet - den der addon med rebet virker ikke ordentligt.

Jeg har ikke så godt styr på disse slags addons med rebbet, men håndjern ville nok ikke passe helt. Men altså gerne noget i den retning. ^

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.